Gå til innhold

Xenoblade Chronicles-oppussing, gratis Kirby-spill, Doom 64, Star Wars og mer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Den fjerde nedlastbare figuren i Super Smash Bros. Ultimates Fighter Pass ble avduket som Terry Bogard, kjent fra slåssespillserien Fatal Fury. En lanseringsdato for den nye helten er ikke satt, men en annen nykomling, Banjo & Kazooie, er tilgjengelig i spillet fra og med i dag."

 

Sto det ikke at han kommer i november? Man bør kanskje også nevne at de bekreftet at han ikke er den siste figuren som slippes som DLC. Vi får minst en ny Fighter Pack, så regn med minst fem stk til etter Terry.

 

Kirby-spillet er gratis, men de sa rett ut at det er "free to start". Tror man kan spille hele greia uten å betale en krone, men de lar oss også betale med ekte penger hvis man vil. Så vidt jeg vet kan man kjøpe ting i spillet for ekte penger, og disse pengene hjelper et tre i byen å vokse. Det vil koste ca 40 dollar å få treet til å vokse helt, men etter det er alt gratis. Og det er som sagt helt frivillig. Det tar bare lengre tid å høste fra treet hvis man ikke betaler, og man får mindre hver gang.

 

Men det jeg gleder meg aller mest til er selvsagt SNES-spillene, som kommer allerede i morra. Blir jækla digg helg, for å si det sånn.  :dremel:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ganske bra greier i denne direkten :) Doom 64 er et ett knakende godt Doom spill, med ett soundtrack som er hinsides klamt! Hadde gleden av å spille igjennom det igjen for ikke lenge siden, og det var en eneste stor opptur som virkelig har tålt tidens tann etter min mening!

 

Spilte riktig nok igjennom på en Ultra HDMI moddet N64, så lyd og bilde er en del hakk opp fra det jeg spilte tilbake når det kom :p Super nice at det nå kommer på andre platformer omsider!

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Soundtracket til Doom 64 er absolutt fett, ja. Er forøvrig samme komponisten som mekka soundtracket til Playstation-porten til Doom 1 og 2, og lydeffektene er identiske. Musikken gir spillene en større horror-feel, og det kler spillene godt. Doom 64 måtte i sin tid droppe noen av monstrene fordi det ikke var nok lagringsplass. Liten sjangs, men hadde vært fett om de blei putta tilbake i denne versjonen.

Lenke til kommentar

Soundtracket til Doom 64 er absolutt fett, ja. Er forøvrig samme komponisten som mekka soundtracket til Playstation-porten til Doom 1 og 2, og lydeffektene er identiske. Musikken gir spillene en større horror-feel, og det kler spillene godt. Doom 64 måtte i sin tid droppe noen av monstrene fordi det ikke var nok lagringsplass. Liten sjangs, men hadde vært fett om de blei putta tilbake i denne versjonen.

 Aubrey Hodges knows his shit :) Ja de må gjerne legge til litt for min del, man savner jo litt når man sitter der forsåvidt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

OMG Soom 64, Assassins Creed Black flag og Rouge, Star Wars Jedi Knight 2 og Outcast i tillegg til Zelda Links Awaking, Witcher 3, Pokemon Sword & Shield og en haug med Final fantasy apill. Det kommer ALTFOR mange bra spill til Switch. :D Nintendo det finnes ikke nok tid til å få spillt alt samnen i nærmeste fremtid :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er Doom 64 et nytt spill, eller en port av de gamle?

Doom 64 er en port av nintendo 64 versjonen av doom. Som forøvrig var et helt nytt spill, med ny grafikk, nye våpen , nye brett og ny musikk. Dette er et n64 spill mange syntes var veldig bra. Jeg har prøvd det på emulator og likte det veldig godt.

 

Nintendo Switch er i ferd med å bli en "må ha" konsoll selv for slike som meg som vanlighvis foretrekker andre konsoller og andre spill enn hva nintendo vanlighvis tilbyr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...