Gå til innhold

Tegnesett til småtroll med enormt potensiale


BuffyAnneSummers

Anbefalte innlegg

Trenger tips. Er ikke spesielt flink til å tegne og male har jeg ikke gjort på evigheter.

 

Hun er veeeldig flink og det er klart at hun trenger ett ordenrlig sett med fargeblyanter. Hun viste meg en bok med masse sinnssykt gode tegner men de var alle ikke farget inn. Jeg spurte henne hvorfor og hun sa at det ikke går ann å gjøre det skikkelig med feks bare en hudfarge.

 

Så hun trenger ett stort, fint sett med maaange forskjellige nyanser av de samme fargene. Har ikke noe fast budsjett, vil gjerne bruke en del for at hun skal få utviklet en hobby hun virker å ha virkelig lidenskap og talent for!

 

Setter enormt pris på alle svar. Tusen takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

36 høres litt lite ut men jeg vet ikke.. vil gjerne at hun skal ha ett enda større utvalg

Hvis det er noe du virkelig mener du skal satse hardt på, og hun liker å tegne/fargelegge med naturlige farger, så er Faber-Castell noe av det bedre du kan få. 

 

https://panduro.com/nb-no/products/kreatima/pennor-kritor/fargeblyanter/polychromos-skrin-120-stk-105675 sånn hvis du virkelig vil legge litt i det.

Lenke til kommentar

Hvis det er noe du virkelig mener du skal satse hardt på, og hun liker å tegne/fargelegge med naturlige farger, så er Faber-Castell noe av det bedre du kan få.

 

https://panduro.com/nb-no/products/kreatima/pennor-kritor/fargeblyanter/polychromos-skrin-120-stk-105675 sånn hvis du virkelig vil legge litt i det.

Så litt på de skrinene og ja. Hun er en tenåring som er uuuutroooolig flink som kun tegner i svart/hvitt fordi hun ikke har ett bredt nok utvalg av fargenyanser. "Du kan ikke farge dem inn ordentlig med feks bare en hudfarge"

Lenke til kommentar

Støtter Merko her, er hun i tenårene er det pc/mac, tegne/animasjonsprogrammer og tegnebrett som gjelder om hun vil ta det til neste nivå. Det kan jo hende hun har lyst til å leve av dette om noen år ?

 

Dette betyr ikke at hun skal slutte å tegne på papir, men de jeg kjenner (i tenårene) bruker kun vanlig gråblyant for å storyboarde/sketche på papir også tegner de det inn i tegneprogram der alle mulige farger er tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...