Gå til innhold

PewDiePie har nådd 100 millioner abonnenter på YouTube


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skrik, Beethoven og Shakespeare kommer til å leve lengre enn både pewdiepie og favoritt spillene våre. Hva vi personlig liker har lite med saken å gjøre.

 

Det er vanskelig å si hvilken status spill kommer til å ha i fremtiden, men det som er sikkert er at mye av det som anses som gammel og ærverdig høykultur i dag i utgangspunktet var populærkultur med en lavere status i sin samtid enn det som da var etablert og gammel høykultur.

 

Jeg er imidlertid ganske sikker på at Youtube-videoer som baserer seg på temaer som bare trender i noen uker eller måneder ikke kommer til å ha noen varig verdi, da de ikke har noen underholdningsverdi om man ikke er veldig inne i hva som rørte seg i influenser-sfæren akkurat der og da. 

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Shakespeare var vel populærkultur når det kom ut, samme var Beethoven for å si det mildt.

Kvalitet er kvalitet uansett hva "temaet" er. Stones og beatles er udødlige, hver dag vil unge mennesker oppdage Stones, Beatles, Queen osv osv.

 

Ingen 15 åringer om 50 år vil oppdage Beiber.

Nå motsa du deg selv

 

Men som sagt jeg er enig i at videoene hans neppe blir gamle

 

Men jeg er mektig imponert av han. Å greie å finne en sånn gullgruve er godt gjort.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...