Gå til innhold

fikk ikke med hl2 når jeg kjøpte xt9600


ViPeR

Anbefalte innlegg

jeg fikk i dag mitt Gecube radeon 9600fx.. og når jeg åpnet eska så fikk jeg se at de hadde lagt til det nyeste deltaforce spillet i stedet for hl2 :/.... ****** for noe dritt :p

 

en annen ting... når jeg har lagt inn driverne osv, så får jeg bare masse feilmeldinger i windows og alt låser seg.... kan det ha noe med at jeg har hatt Nvidia drivere inne på maskina før ? tenkte på at kanskje ikke alle driver filene blir sletta hvis man går i add/remove programs og uinstallerer driverne....

 

noen som har opplevd dette før ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg fikk i dag mitt Gecube radeon 9600fx.. og når jeg åpnet eska så fikk jeg se at de hadde lagt til det nyeste deltaforce spillet i stedet for hl2 :/.... ****** for noe dritt :p

 

en annen ting... når jeg har lagt inn driverne osv, så får jeg bare masse feilmeldinger i windows og alt låser seg.... kan det ha noe med at jeg har hatt Nvidia drivere inne på maskina før ? tenkte på at kanskje ikke alle driver filene blir sletta hvis man går i add/remove programs og uinstallerer driverne....

 

noen som har opplevd dette før ?

9600fx???? Du mener vel 9600xt?? Hehe! Man får med hl2! Vis ikke jg får det med så skal jeg ****** med klage!!

 

Ha en forstatt god jul da!

 

PS! Håper du får grafikkortet ditt til å virke!! :yes::thumbs:

Lenke til kommentar

sakset fra Sapphire sin 9600XT side:

 

"BUNDLED with HALF-LIFE 2 full retail version in addition to other hot titles depending on your region".

 

 

Jaja.. tiden vil vise. nå skal jeg vertfall hoppe i loppekassa! 6 timer i familieselskap tærer noe så sinnsykt på kreftene! Og extended av TT rett etterpå gjør ikke meg akkurat mer våken.

 

GOD NATT folk og fe! :sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep::sleep:

Lenke til kommentar

Tipper du kjøpte kortet av Multicom? Jeg gjorde iallefall det. Jeg fikk heller ikke med HL2, så jeg sendte dem en mail. Her er svaret jeg fikk;

 

Hei.

 

Vi har nylig fått melding fra GeCube om at de ikke hadde fått koder til HL2 i tide, og måtte derfor sende ut et parti skjermkort uten dette vedlagt.

Du er herved registrert, og vi vil ettersende dette til deg så snart vi får dette fra GeCube.

 

...

 

Send dem en mail, så sender de deg det så fort de får inn koden fra GeCube.

Lenke til kommentar

Grunnen til at hl 2 ikke er kommet ut enda er fordi en eller annen lur hacker hadde hacket seg inn og fått noen koder så han får full tilgang så han kan gjøre hva han vill med filene. Og da hvis valve slipper ut hl2 så kommer det jo cheats med en gang.

 

Så de må lage noe på nytt igjen.. Er ikke helt 100% med i denne saken, men har hørt det fra en som var å leste det en plass :D med andre ord, helt skrå skikkre kilder altså!

 

God jul!

Lenke til kommentar
Gecube leverer ikke Half Life 2 i sin bundel og dette gjelder alle kort enkelt og greit!

Feil!

 

Sitat fra D-Xpert:

 

Tipper du kjøpte kortet av Multicom? Jeg gjorde iallefall det. Jeg fikk heller ikke med HL2, så jeg sendte dem en mail. Her er svaret jeg fikk;

 

Hei.

 

Vi har nylig fått melding fra GeCube om at de ikke hadde fått koder til HL2 i tide, og måtte derfor sende ut et parti skjermkort uten dette vedlagt.

Du er herved registrert, og vi vil ettersende dette til deg så snart vi får dette fra GeCube.

 

...

 

Send dem en mail, så sender de deg det så fort de får inn koden fra GeCube.

Lenke til kommentar
:angry: FI**E!!! BLACK HAWK DOWN!!???!?!?? jeg har akkurat kjøpt det!!!! :angry:

 

 

nå BØR de la meg få bytte det nede på expert! og det uten kvittering!!

heh :laugh: jeg vant BHD gratis på en eller annen BHD konkuranse jeg

spillte en ca. når det kom ut, tror jeg? uansett er det tøft campain,

men likte ikke MP noe særlig!! noen andre enige?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...