Gå til innhold

Bekrefter lanseringsdato for Apple Card


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette er en kjempe idee. Unike kort nummeret er noe vi trenger. Håper ikke det kortet krever at man har en iphone. Greit nok at folk har forbehold mot at Apple får tilgang til informasjonen, men av de store har apple vist at de nå beskytter informasjonen til brukerne sine fra andre. Som android bruker skulle jeg ønske jeg kunne si det samme om Google. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
"men krever at stedet du handler støtter Apple Pay. Det er fortsatt veldig mange steder som ikke støtter Apples betalingsløsning, og derfor har de også laget et fysisk kort"

 

 

Er ikke dette litt selvmotsigende. Jeg trodde poenget var at du skulle kunne bruke kortet selv om Apple Pay ikke var støttet?

 

Ellers er det jo virkelig et steg i riktig retning for sikkerhet i betalingsløsninger, for ikke å snakke om knusende mye bedre betingelser enn de fleste andre kredittkort. Selv om haters gonna hate såklart..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

Er ikke dette litt selvmotsigende. Jeg trodde poenget var at du skulle kunne bruke kortet selv om Apple Pay ikke var støttet?

 

Ellers er det jo virkelig et steg i riktig retning for sikkerhet i betalingsløsninger, for ikke å snakke om knusende mye bedre betingelser enn de fleste andre kredittkort. Selv om haters gonna hate såklart..

 

De har bare formulert seg kronglete. Det stemmer at hele poenget med at Apple laget fysiske kortet i første omgang, er at man skal kunne bruke det alle steder der Apple Pay ikke er støttet. 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...