Gå til innhold

Hvordan formatere jeg CPU min?


Veritæs

Anbefalte innlegg

Morsomt det der, hvordan ordet "harddisk" er blitt ordet mange bruker på "kabinett". Skjønner ikke helt hvorfor. Men uansett. Konge spørsmål, fortjener plass i himmelen du. Det som er litt morsomt er å lese alle svarene til folk. Det er slettes ikke bare du som trenger et lite kurs i data-terminologi.

mener du at cpu er ordet for kabinett?

 

eller følger ikke jeg med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...avataren din skremmer meg.

 

Her tenker jeg:

"Oh, koselig det kommer noen søte jenter inn på forumet..."

*blinker og gnir seg i øya*

"Oh my gawd, what is it!?!"

 

Seriøst... eh... du... um... *glem det*.

Jeg ser kanskje litt jentete ut på bildet? hmmm trodde det ikke var så ille jeg da, bør jeg bytte det?

 

Jeg er altså gutt, hvis du ble litt tiltrukket av meg DrDoogie!

Det får i så fall være opp til deg om du mener jeg ser ut som en søt jente. (Sier kanskje mer om din smak, enn om mitt utseende)

 

Slike personangrep, ber jeg om at jeg aldri ser igjen her på forumet.

 

Mvh Thomas Nilsen

Kristiansand

Ikke noe personangrep her, men du ser kanskje litt feminin ut på bildet....

Det jeg tenkte når jeg leste det første innlegget ditt var: "hmm... alltid en jente som kommer til redningen"

Så leste jeg videre, og så DrDoogie's innlegg, da måtte jeg scrolle opp igjen og sjekke. Gjett: jeg tok FEIL :ermm:

 

Gjett om jeg skal ha meg ny skjerm (når denne har blitt så uklar at folk skifter kjønn... :scared: - nei, ærlig talt: ny skjerm trenger jeg uansett)

 

Litt trivial information:

 

Problemene vi har i Norge med hardisk og kabinett henger igjen fra gammelt av da ingen hadde peiling på hva noe var. Det samme har de i usa, bare at der kaller de det for CPU (Central Processing Unit :p ).

 

Så på Clas Ohlson får du kjøpt kabinettholder, men på eska står det CPU-holder.

Som en kamerat av meg sa: "Dæve'n, det må være en STOR CPU"

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...