Gå til innhold

Hvordan formatere jeg CPU min?


Veritæs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du vet, "Clone Baby" - man er ikke dum fordi om man må spørre om en ting som tilsynelatende mange andre vet.!!

Alle kan vi ikke gå rundt å vite alt - så da er det i utgangspunktet du som er dum........!!

 

Her har DU et spørsmål - vet du ikke svaret kan det jo være at DU er steike dum også (ikke sant)?:

 

"Når den er hel er den blå, deler du den i to blir den rød, deler du den i fire blir den grønn. Hva er det?"

Lenke til kommentar
Du vet, "Clone Baby" - man er ikke dum fordi om man må spørre om en ting som tilsynelatende mange andre vet.!!

Alle kan vi ikke gå rundt å vite alt - så da er det i utgangspunktet du som er dum........!!

 

Her har DU et spørsmål - vet du ikke svaret kan det jo være at DU er steike dum også (ikke sant)?:

 

"Når den er hel er den blå, deler du den i to blir den rød, deler du den i fire blir den grønn. Hva er det?"

Seff. var kansje litt dum der, men formatere cpu?`hmm, jaja.

 

Men god jul ellers. :ermm:

Lenke til kommentar

Vel ut ifra hva trådstarter har skrevet før i andre tråder, og jeg siterer:

 

Som viser at mens jeg brenner en DVD-rw på 2.4x (3.3 MB/s). og laster ned på 650 KB/s (65% kapasitet). og CPU load er på 3 %. Hele systemet lagger og er som sagt rene syrup.

 

Så virker det som om han har peiling på hva både en CPU og en harddisk er, så dette var bare en håpløs form for humor

:thumbdown:

 

 

God Jul forresten :xmas:

Lenke til kommentar
...avataren din skremmer meg.

 

Her tenker jeg:

"Oh, koselig det kommer noen søte jenter inn på forumet..."

*blinker og gnir seg i øya*

"Oh my gawd, what is it!?!"

 

Seriøst... eh... du... um... *glem det*.

Jeg ser kanskje litt jentete ut på bildet? hmmm trodde det ikke var så ille jeg da, bør jeg bytte det?

 

Jeg er altså gutt, hvis du ble litt tiltrukket av meg DrDoogie!

Det får i så fall være opp til deg om du mener jeg ser ut som en søt jente. (Sier kanskje mer om din smak, enn om mitt utseende)

 

Slike personangrep, ber jeg om at jeg aldri ser igjen her på forumet.

 

Mvh Thomas Nilsen

Kristiansand

Lenke til kommentar

Morsomt det der, hvordan ordet "harddisk" er blitt ordet mange bruker på "kabinett". Skjønner ikke helt hvorfor. Men uansett. Konge spørsmål, fortjener plass i himmelen du. Det som er litt morsomt er å lese alle svarene til folk. Det er slettes ikke bare du som trenger et lite kurs i data-terminologi.

Lenke til kommentar
Du vet, "Clone Baby" - man er ikke dum fordi om man må spørre om en ting som tilsynelatende mange andre vet.!!

Alle kan vi ikke gå rundt å vite alt - så da er det i utgangspunktet du som er dum........!!

 

Her har DU et spørsmål - vet du ikke svaret kan det jo være at DU er steike dum også (ikke sant)?:

 

"Når den er hel er den blå, deler du den i to blir den rød, deler du den i fire blir den grønn. Hva er det?"

200 penge?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...