Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Min erfaring med Kvalito IT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest igjennom alt nå (ganske mye ja :) ) og jeg må virkelig si jeg føler med deg.

Jeg føyer meg inn i rekken av misfornøyde Kvalito kunder, jeg måtte også på en måte betale meg ut av firmaet etter en haug problemer.

Men det var verdt det som i ditt tilfelle. "Alt" for å bli kvitt de.

 

Jeg kan bekrefte slik elendig holdning helt opp til øverste hold i bedriften, det virker som de er dritt lei kunden så snart det er problemer.

 

Nei fysj og fy, hold dere unna Kvalito. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ja, jeg liker heller ikke kvalito nei. Jeg må nå betale internettabonnement for en måned jeg ikke vil ha. De bare nekter å stenge det.. Bruker nå Telenor, men må i tillegg betale for denne måneden med kvalito fordi de ikke "klarer" (?) å stenge den.. Latterlig. De vil ikke på grunn av prinsipper. Uff. Aldri mer Kvalito igjen. Har ikke anbefalt dem til NOEN og det skal jeg ikke gjøre heller. Det skjer heller det motsatte. Ingen av fakturaene har riktig måned beskrevet på dem heller. Vi bare betaler og sier oss ferdig med den driten etter 5. Januar.

Lenke til kommentar

Hmm må bare si at jeg føler med dere, mitt råd er at alle som har lign problemer tar kontakt med tråd skriveren og så sender dere en mail til tv2 hjelper deg og FBI på nrk, der dere presenterer alle historiene. Ettersom TV2 hjelper deg tar opp den dårlige kundeservicen til ngt med lang ventetid. burde de iallefall tatt opp den totalt manglende kunservice til kvalito, stå på gutter. kjør dem i grøfta, sånne selskap gjør bare livet surt for oss nerder

Lenke til kommentar

Skremmende lesing sdhild99, skal aldri handle hos disse amatørene.

 

Har flyttet fra studenthybel til privat leilighet nå, og bestilte meg en stk. adsl fra Tiscali, ser noen folk har problemer med disse, men håper at jeg får smooth sailing hele veien!

 

Men tilbake til Kvalito. Har hørt så mye rart om disse folka, at jeg synes det er et under at de får lov til å "leke bedrift". Håper dette blir slått opp i media snart så de må svare for seg, og forhåpentligvis aldri se dagens lys igjen som isp.

Lenke til kommentar

Jeg føler med deg...sitter som kundebehandler selv og har følgende å si til Kaj:

 

Din arroganse og manglende kunnskap om service ovenfor denne karen er noe av det verste jeg har sett. Hvordan i all verden kan det ha seg at du sitter i en "Daglig leder" stilling ? Hadde dette vært på min arbeidsplass og slike mails mellom daglig leder og kunden hadde kommet frem i dagens lys, hadde du blitt kalt inn på teppet på dagen og uten tvil fått sparken. En som sitter i en slik stilling som du gjør skal vel også være en "mentor" for nye kundebehandlere på kvalito tenker jeg....da er det ikke rart at dere sliter med kundebehandlere som ikke vet hva de skal gjøre og ikke vet hva de snakker om når de har hatt en som deg til mentor....

 

Kjør denne saken til tv2 og fbi, jeg og mange andre vil se Kaj rødme og unnskylde seg offentlig ovenfor denne stakkars mannen.

 

:realmad:

Lenke til kommentar

tydligvis ikke bare jeg som har problemer med kvalito: les denne . Saken endte med at jeg ikke giddet å diskutere med Kay og godtok 4 ukers ekstra. ARGH! Aldri mer kvalito sier jeg. Kan ikke forbrukerloven eller noe. Selv da jeg fikk svar fra forbrukerådet som sa at Kvalito hadde brudd en rekke lover og jeg quotet dette til han så påsto han at forbrukerådet hadde gjort en "bommert"

 

Edit: du har to valg. Gå til forliksrådet. Koster 750.- i gebyr for å få saken inn der, pluss du må vente i 4-5 mnd'er for å starte eller få til FBI og TV2 hjelper deg. De kommer sikkert til å hoppe på saken. Iallefall når de leser den mailen der.

Du er ikke den første som har dunket hodet ditt i veggen etter å ha fått mail fra den personen der.

 

Hvorfor han er dagligleder? Se hvem som er adm.dir så skjønner du det... Det er broren ;)

 

Edit2: Får tårer i øynene når jeg leser dette. Blir så sur og forbannet når det er slike uinteligente personer som er kundebehandlere. Selv så trodde jeg ikke at jeg kom til å møte en slik person. Hadde alltid trodd at det var en opp sprita historie når jeg hører historier som inneholder dårlige kundebehandlere. Men hvis dere vil møte en så bestill noe ifra Kvalito. Ironisk navn er det også

Endret av Radhoo
Lenke til kommentar

Jeg hadde aldri i LIVET funnet meg i å betale noen TING somhelst til de folka der. Jeg hadde slått meg TOTALT vrang. OMG. Makan til kundeforhold har jeg ALDRI vært borte i. Slike personer skulle aldri fått lov til å selge noen ting somhelst. Må jo være metalt tilbakestående eller noe han daglige lederen der. Jeg kjente jeg ble helt VARM og forbanna inni meg bare av å lese det du skrev. ÅÅHHH GGRR ...

 

Gjør noe med det .. ! Kontakt forbrukerrådet, .. du har jo ALT klart ! Eller TV2 hjelper deg, jeg vil han lederen der "BLØØØØ"!

Lenke til kommentar

sdhild99! Jeg er helt enig i deg, og jeg skjønner frustrasjonen. Det var bra skrevet.. så bra skrevet jeg at jeg ble glødende forbanna her selv. Så forbanna at jeg fikk lyst til å smelle ned hver eneste en som jobber i Kvalito.

 

At du ville ha internet raskt, det forstår jeg. Så da var det kanskje like greit å betale de 3000+ for å bli kvitt idiotene. Nå har du i alle fall internet fra en seriøs leverandør.

 

Har du tenkt å melde fra til TV2 Hjelper deg og\eller Forbrukerrådet?

 

For å spre død over Kvalito har jeg satt thread-topicen i topic på #hardware.no @ EFNet. Det er det masse folk som får med seg informasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...