BBernes Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Vel jeg har negativ erfaring med dem jeg og så "det er mange av oss" som de sier i alkoholiker reklamen. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Har lest igjennom alt nå (ganske mye ja ) og jeg må virkelig si jeg føler med deg. Jeg føyer meg inn i rekken av misfornøyde Kvalito kunder, jeg måtte også på en måte betale meg ut av firmaet etter en haug problemer. Men det var verdt det som i ditt tilfelle. "Alt" for å bli kvitt de. Jeg kan bekrefte slik elendig holdning helt opp til øverste hold i bedriften, det virker som de er dritt lei kunden så snart det er problemer. Nei fysj og fy, hold dere unna Kvalito. Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Noe av det mest useriøse firma jeg har hørt om på lenge. Har selv Tiscali, og selv om de leverer det de skal, er vel kundebehandliga røtten der og... Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, jeg liker heller ikke kvalito nei. Jeg må nå betale internettabonnement for en måned jeg ikke vil ha. De bare nekter å stenge det.. Bruker nå Telenor, men må i tillegg betale for denne måneden med kvalito fordi de ikke "klarer" (?) å stenge den.. Latterlig. De vil ikke på grunn av prinsipper. Uff. Aldri mer Kvalito igjen. Har ikke anbefalt dem til NOEN og det skal jeg ikke gjøre heller. Det skjer heller det motsatte. Ingen av fakturaene har riktig måned beskrevet på dem heller. Vi bare betaler og sier oss ferdig med den driten etter 5. Januar. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Dette må vel være noe av det værste jeg har lest, Kvalito har tydeligvis ikke engang hørt om kundeservice.. makan til holdninger skal man lete langt etter.. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Hmm må bare si at jeg føler med dere, mitt råd er at alle som har lign problemer tar kontakt med tråd skriveren og så sender dere en mail til tv2 hjelper deg og FBI på nrk, der dere presenterer alle historiene. Ettersom TV2 hjelper deg tar opp den dårlige kundeservicen til ngt med lang ventetid. burde de iallefall tatt opp den totalt manglende kunservice til kvalito, stå på gutter. kjør dem i grøfta, sånne selskap gjør bare livet surt for oss nerder Lenke til kommentar
viranth Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Skremmende lesing sdhild99, skal aldri handle hos disse amatørene. Har flyttet fra studenthybel til privat leilighet nå, og bestilte meg en stk. adsl fra Tiscali, ser noen folk har problemer med disse, men håper at jeg får smooth sailing hele veien! Men tilbake til Kvalito. Har hørt så mye rart om disse folka, at jeg synes det er et under at de får lov til å "leke bedrift". Håper dette blir slått opp i media snart så de må svare for seg, og forhåpentligvis aldri se dagens lys igjen som isp. Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Huffameg, syns nesten det var for galt at du betalte de 3500,-, selv om jeg selvfølgelig skjønner din begrunnelse. Fælt å tenke på at han Kaj sitter der glad og fornøyd over å ha mottatt dine penger... Men men... Var forøvrig veldig bra skrevet! God lesning på tirsdagskvelden Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Slik kundeservice skal ingen møte i noe slags sammenheng. Mitt forslag: Fyll inn tipsskjema FBI på NRK ad saken: http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/2504379.html Kanskje de kan hjelpe Sven David å få tilbake de kr 3500,- Kvalito urettmessig har fått fra han........ Det er jo lov å håpe. God jul! Mvh TD Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Blei ikke kvalito frastjålet mange private servere for en stund siden? Ekstremt dårlig sikring av utleide serverplasser, og utrolig dårlig kundeservice gjør at jeg nå vet hvem jeg _ikke_ skal ha internett fra... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Blei ikke kvalito frastjålet mange private servere for en stund siden? Stemmer det. Les her... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg føler med deg... Det var noe av det værste jeg har sett. God jul med Bluecom da Lenke til kommentar
bajsmaster Skrevet 23. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg føler med deg...sitter som kundebehandler selv og har følgende å si til Kaj: Din arroganse og manglende kunnskap om service ovenfor denne karen er noe av det verste jeg har sett. Hvordan i all verden kan det ha seg at du sitter i en "Daglig leder" stilling ? Hadde dette vært på min arbeidsplass og slike mails mellom daglig leder og kunden hadde kommet frem i dagens lys, hadde du blitt kalt inn på teppet på dagen og uten tvil fått sparken. En som sitter i en slik stilling som du gjør skal vel også være en "mentor" for nye kundebehandlere på kvalito tenker jeg....da er det ikke rart at dere sliter med kundebehandlere som ikke vet hva de skal gjøre og ikke vet hva de snakker om når de har hatt en som deg til mentor.... Kjør denne saken til tv2 og fbi, jeg og mange andre vil se Kaj rødme og unnskylde seg offentlig ovenfor denne stakkars mannen. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 (endret) tydligvis ikke bare jeg som har problemer med kvalito: les denne . Saken endte med at jeg ikke giddet å diskutere med Kay og godtok 4 ukers ekstra. ARGH! Aldri mer kvalito sier jeg. Kan ikke forbrukerloven eller noe. Selv da jeg fikk svar fra forbrukerådet som sa at Kvalito hadde brudd en rekke lover og jeg quotet dette til han så påsto han at forbrukerådet hadde gjort en "bommert" Edit: du har to valg. Gå til forliksrådet. Koster 750.- i gebyr for å få saken inn der, pluss du må vente i 4-5 mnd'er for å starte eller få til FBI og TV2 hjelper deg. De kommer sikkert til å hoppe på saken. Iallefall når de leser den mailen der. Du er ikke den første som har dunket hodet ditt i veggen etter å ha fått mail fra den personen der. Hvorfor han er dagligleder? Se hvem som er adm.dir så skjønner du det... Det er broren Edit2: Får tårer i øynene når jeg leser dette. Blir så sur og forbannet når det er slike uinteligente personer som er kundebehandlere. Selv så trodde jeg ikke at jeg kom til å møte en slik person. Hadde alltid trodd at det var en opp sprita historie når jeg hører historier som inneholder dårlige kundebehandlere. Men hvis dere vil møte en så bestill noe ifra Kvalito. Ironisk navn er det også Endret 24. desember 2003 av Radhoo Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Jeg hadde aldri i LIVET funnet meg i å betale noen TING somhelst til de folka der. Jeg hadde slått meg TOTALT vrang. OMG. Makan til kundeforhold har jeg ALDRI vært borte i. Slike personer skulle aldri fått lov til å selge noen ting somhelst. Må jo være metalt tilbakestående eller noe han daglige lederen der. Jeg kjente jeg ble helt VARM og forbanna inni meg bare av å lese det du skrev. ÅÅHHH GGRR ... Gjør noe med det .. ! Kontakt forbrukerrådet, .. du har jo ALT klart ! Eller TV2 hjelper deg, jeg vil han lederen der "BLØØØØ"! Lenke til kommentar
Roerland Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Dette burde du følge opp mener jeg. Slik jeg kan se det så er det sem har gjort mot deg rett og slett et tyveri. Kanskje snakke med forbrukerrådet Lenke til kommentar
Farfar Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 sdhild99! Jeg er helt enig i deg, og jeg skjønner frustrasjonen. Det var bra skrevet.. så bra skrevet jeg at jeg ble glødende forbanna her selv. Så forbanna at jeg fikk lyst til å smelle ned hver eneste en som jobber i Kvalito. At du ville ha internet raskt, det forstår jeg. Så da var det kanskje like greit å betale de 3000+ for å bli kvitt idiotene. Nå har du i alle fall internet fra en seriøs leverandør. Har du tenkt å melde fra til TV2 Hjelper deg og\eller Forbrukerrådet? For å spre død over Kvalito har jeg satt thread-topicen i topic på #hardware.no @ EFNet. Det er det masse folk som får med seg informasjonen. Lenke til kommentar
bytes Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Finner en del andre presseartikler her også ja http://www.adressa.no/okonomi/article.jhtml?articleID=461106 Vil også anbefale tv2 hjelper deg eller lignende her. -bytes ps. har også lagt ut trådstarten på vg.no/diskuter/data og internett Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 Minner meg om slikt kundeforhold jeg hadde med Tiscali hehe samme hær. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 24. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2003 okey... *redd* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå