Gå til innhold

Maskert mann fanget på video mens han skrur ut hjulmuttere på parkert Tesla


frohmage

Anbefalte innlegg

Den filmer hele tiden når bilen kjører. Når bilen er parkert filmer den kun når noen beveger seg nær bilen, for å spare batteri.

Har du sjekket det? Det har jeg, den filmet hele tiden. Det advares også mot at sentry mode øker strømtrekket når bilen står parkert.

 

Med det sedvanlige forbeholdet om at det har kommet minst 3 oppdateringer av software siden jeg sjekket dette sist og nettopp oppførselen til TeslaCam er noe av det som er endret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den filmer hele tiden når bilen kjører. Når bilen er parkert filmer den kun når noen beveger seg nær bilen, for å spare batteri.

 

Ja, Tesla er ganske teknisk, men jeg tror ikke den helt er der du tror - "Tilbake til fremtiden" bil. Den reiser ikke tilbake i tid når den oppdager en hendelse, for å ta med 10min før, starte opptaket og så hoppe tilbake til nåtiden/når hendelse skjer.

 

Forklar gjerne hvordan det er mulig å få med 10min før hendelsen hvis kamera ikke går?

Lenke til kommentar

Tja, BlackVue og andre filmer ikke kontinuerlig når bilen er parkert, men filmer hvis de oppdager bevegelse.

Blackvue 650 filmer ihvertfall kontinuerlig, jeg har ikke sjekket alle andre modeller. Den tagger filmsnuttene for permanent lagring om det kommer bevegelse, lyd etc.

Avhenger selvsagt av parkeringsstrøm, men uten den hadde de ikke filmet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...