Gå til innhold

Bethesda designer The Elder Scrolls VI for å holde på spillere i minst ti år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Odyssey funker best som en tidsreise sak, sr på en miniatyr hellas for 2500 år siden.

Det var det mest interessante med hele spillet, selve gameplay var kjedelig.

 

De kan godt gjøre ESO 6 større, men det må ikke bli et Ubi spill, hvor du bare løper fra ? til ? Uten noe ekte oppdagelses lyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Odyssey funker best som en tidsreise sak, sr på en miniatyr hellas for 2500 år siden.

Det var det mest interessante med hele spillet, selve gameplay var kjedelig.

 

De kan godt gjøre ESO 6 større, men det må ikke bli et Ubi spill, hvor du bare løper fra ? til ? Uten noe ekte oppdagelses lyst.

 

Det må være noe å gjøre. Enig der. Men ting trenger ikke ligge så tettpakket som det gjorde i Skyrim. Når bandittene har leir rett undet borgmuren blir det teit. En annen grunn til jeg vil ha større områder(de trenger ikke putte folk over alt, Skog og dyreliv er og bra) er at det gir moddere mye større områder å leke med

Lenke til kommentar

Bethesda-speak for: "Vi leverer produktet og gjør det tilgjengelig for modderne, og håper de fortsetter å produsere innhold for spillet vårt i minst ti år."

 

Siden når ble det negativt med mod-støtte? Bethesda leverer jo bokstavelig talt hundrevis av timer med innhold til alle spillene sine, og stort sett er det ganske bra også. I tillegg støtter de jo spillene med utvidelser og annet DLC over mange år. Mod-støtte på toppen er jo bare et pluss, og det kan mange andre utviklere lære av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...