Knappertappen Skrevet 4. juni 2019 Skrevet 4. juni 2019 Hallo der ute! Noen som kan hjelpe meg? Nå har jeg Googlet i hele kveld og blir bare mer og mer irritert! Hvor sitter hoved ecu på bilen min? Som det står i tittelen. Saab 93 1,9 tid 150 hk 2008 mod. Jeg har mange forslag selv på hvor den sitter så det hadde vært helt suverent om noen faktisk VET hvor den sitter.
L/\R~ Skrevet 5. juni 2019 Skrevet 5. juni 2019 Yeeeesss! Jeg fant den!???? Vennlig forumtips: Skriv hvor du fant den, og marker tråden som løst. Da kan andre som er i din situasjon og få vite det. 6
Knappertappen Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Skrevet 9. juni 2019 Hoved-ECU på bilen min fant jeg rett foran høyre forhjul. Av med hjulet og innerskjermen så satt den lett tilgjengelig. Litt vanskelig å få løs både skruer og kontakter, men litt CRC eller annen type rustløser gjorde susen!
Knappertappen Skrevet 9. juni 2019 Forfatter Skrevet 9. juni 2019 Vennlig forumtips: Skriv hvor du fant den, og marker tråden som løst. Da kan andre som er i din situasjon og få vite det. Smart! Takk for tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå