Jump to content
tonysolibakke

Fjerning av mygl

Recommended Posts

Hei, har ein bil med litt mygl i taket og litt på baksete samt setebelte. Årsaken til mygl trur eg kjem fra takluka då den ikkje er heilt tett. Spørsmålet mitt er korleis eg skal gå fram med å fjerne mygle.

Er lyst skinn sete. Takker for svar?

Først må hele bilen tørkes skikkelig. Byggtørker elns er en god ting! For her kan vann har trukket ned i setene, gulvteppe etc.
Så er det å vaske, vaske og vaske til du får det bort, evt rens! Fiks også takluka de, eller så får du dette igjen.

• Like 1

Vask med sprit.

Sprit desinfiserer effektivt, bidrar til å tørke ut, og damper vekk utan å eterlate restprodukt.

I tillegg har du den fordelen at spriteb som trekker inn i tekstilane også tek soppsporane der og hindrer grobotn for meir soppvekst.

Når du vasker med vatn så vil du etterlate deg fuktige områder slik at myglet kan vekse oppigjen om du ikkje har fått vekk alt.

Deretter kan du ta vanleg reingjering og utbetring av lekkasjepunkter.

• Like 1

Vask med sprit.

Sprit desinfiserer effektivt, bidrar til å tørke ut, og damper vekk utan å eterlate restprodukt.

I tillegg har du den fordelen at spriteb som trekker inn i tekstilane også tek soppsporane der og hindrer grobotn for meir soppvekst.

Når du vasker med vatn så vil du etterlate deg fuktige områder slik at myglet kan vekse oppigjen om du ikkje har fått vekk alt.

Deretter kan du ta vanleg reingjering og utbetring av lekkasjepunkter.

Kva slags type sprit?

Etter ein runde med sprit har eg fjerna ein del mygl men har også fjerna ein del farge av skinnsetene..

"Farge" mener du vel tenker jeg, er nok møkk