Gå til innhold

Kan noen anbefale et virusprogram/internet security?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Bruk det som følger med Windows 10. Ja om du da har Windows 10. Ikke helt greit å se det fra ditt innlegg, men men.

Skrevet

Bruk det som følger med Windows 10. Ja om du da har Windows 10. Ikke helt greit å se det fra ditt innlegg, men men.

har win 10 ja, er det godt nok da?

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Godt nok for de aller fleste.

Skrevet

har win 10 ja, er det godt nok da?

Nei, det er ikke godt nok, det er ingen AV (antivirus program) som er det. Det er ett hjelpemiddel, men det er 'alltid' brukeren som er utfordringen.

• Liker 2
Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Da er det sikkert ikke godt nok for meg.

Har du planer om å ferdes på tvilsomme sider, så finnes det som sagt ingen programmer som beskytter systemet fra brukeren.

Skrevet

Flere burde skjønne begrepet "godt nok". Og utover det må du nesten kjøre en full risikovurdering for å slippe bare synsing.

For vanlige pc-brukere er den innebygde win10-beskyttelsen godt nok. Planlegger du derimot å holde deg på tvilsomme siter, så er det virtuelt os som funker best. Så starter du på en fersk installasjon hver gang du slår på pc eller når du ønsker.

Om du ønsker noe i tillegg, var det vel Bitdefender som scorte best sist jeg så en test.

Skrevet

Flere burde skjønne begrepet "godt nok". Og utover det må du nesten kjøre en full risikovurdering for å slippe bare synsing.

For vanlige pc-brukere er den innebygde win10-beskyttelsen godt nok. Planlegger du derimot å holde deg på tvilsomme siter, så er det virtuelt os som funker best. Så starter du på en fersk installasjon hver gang du slår på pc eller når du ønsker.

Om du ønsker noe i tillegg, var det vel Bitdefender som scorte best sist jeg så en test.

takker for svar, skal sjekke ut bitdefender :)

Skrevet

Moderatormelding

6 innlegg er fjernet fra tråden pga OT og persondiskusjon, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Skrevet

Bruker Windows Defender også tar jeg et søk av og til med Mbam visst guttungen har brukt PCen. 

Beste antivirus er å ta back up av viktige filer, så tar man en clean install visst det er noe muffens på maskinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...