Gå til innhold

Oneplus 7 - Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei ? Jeg vurderer å kjøpe meg 7Pro, men jeg vet ikke om jeg heller burde vente til Oneplus 8 kommer? Den kommer nok til å være en god del dyrere, og jeg er ikke interessert i å bruke altfor mange lapper på ny mobil.

Hvordan er batteritiden på 7Pro? Jeg har i dag P30 Pro og den får jeg vanligvis rundt 6 timer SOT med. Vil jeg bli skuffet over batteritiden på 7Pro?

 

Bytter telefon hovedsaklig fordi jeg har lyst på noe nytt, og fordi jeg ikke er fornøyd med kameraet pp P30 Pro, da det er tregt, lite responsivt og det blir ofte uklare bilder.

 

Takker for svar ?

Lenke til kommentar

Hatt mobilen noen måneder nå. Rask og perfekt size imo. MEN bruker du chrome ofte er det bare å glemme oneplus.

Chrome fryser og krasjer ofte. Utrolig mange som har spurt om dette men gjøres ingenting for fix. Enkelte spill for også

feil oppløsning så deler av skjermen mangler som også er utrolig irriterende.  Dette har vært et problem i månedsvis. 

Lenke til kommentar
muummi skrev (16 minutter siden):

Hei ? Jeg vurderer å kjøpe meg 7Pro, men jeg vet ikke om jeg heller burde vente til Oneplus 8 kommer? Den kommer nok til å være en god del dyrere, og jeg er ikke interessert i å bruke altfor mange lapper på ny mobil.

Hvordan er batteritiden på 7Pro? Jeg har i dag P30 Pro og den får jeg vanligvis rundt 6 timer SOT med. Vil jeg bli skuffet over batteritiden på 7Pro?

 

Bytter telefon hovedsaklig fordi jeg har lyst på noe nytt, og fordi jeg ikke er fornøyd med kameraet pp P30 Pro, da det er tregt, lite responsivt og det blir ofte uklare bilder.

 

Takker for svar ?

Tviler på at du blir fornøyd med kameraløsningen til Oneplus hvis Huawei sitt ikke er godkjent.

Lenke til kommentar
Revolution skrev (22 minutter siden):

Tviler på at du blir fornøyd med kameraløsningen til Oneplus hvis Huawei sitt ikke er godkjent.

Jeg er egentlig ikke så veldig kresen på bildekvaliteten. Men jeg vil gjerne ha et kamera som er raskt i bruk. P30 pro tar fine nok bilder det, men jeg mistenker at det er noe feil med mitt kamera da bildene ofte blir slørete og uklare.

Er kameraet på 7 pro så håpløst?

 

Lenke til kommentar

har 7T pro. Egentlig ganske fornøyd med mitt kamera. Fungerer raskt.

Batteriet er nice. 

Meeeen Jeg syns det er waste of money å gå fra p30 pro til 7pro

Meeeen om du driter peng så kjør på.

Det med bilde på din p30. Sjekket om alle filter er avskrudd? Dama hadde samme problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrLuni skrev (7 minutter siden):

har 7T pro. Egentlig ganske fornøyd med mitt kamera. Fungerer raskt.

Batteriet er nice. 

Meeeen Jeg syns det er waste of money å gå fra p30 pro til 7pro

Meeeen om du driter peng så kjør på.

Det med bilde på din p30. Sjekket om alle filter er avskrudd? Dama hadde samme problemet.

Hvor mye SOT får du på en god dag?

Driter nok ikke penger, men har sånn svitsj avtale hos Telia ?

Lenke til kommentar
muummi skrev (5 timer siden):

Hei ? Jeg vurderer å kjøpe meg 7Pro, men jeg vet ikke om jeg heller burde vente til Oneplus 8 kommer? Den kommer nok til å være en god del dyrere, og jeg er ikke interessert i å bruke altfor mange lapper på ny mobil.

Hvordan er batteritiden på 7Pro? Jeg har i dag P30 Pro og den får jeg vanligvis rundt 6 timer SOT med. Vil jeg bli skuffet over batteritiden på 7Pro?

 

Bytter telefon hovedsaklig fordi jeg har lyst på noe nytt, og fordi jeg ikke er fornøyd med kameraet pp P30 Pro, da det er tregt, lite responsivt og det blir ofte uklare bilder.

 

Takker for svar ?

Oneplus 7 pro fokuserer tregere en p30 pro og jeg fikk flere bilder ute av fokus med den. Batteri vil du også bli skuffet av.   Men du vil like den bedre skjermen, lyden, hastigheten og ui

Lenke til kommentar
muummi skrev (På 23.3.2020 den 15.16):

Hei ? Jeg vurderer å kjøpe meg 7Pro, men jeg vet ikke om jeg heller burde vente til Oneplus 8 kommer? Den kommer nok til å være en god del dyrere, og jeg er ikke interessert i å bruke altfor mange lapper på ny mobil.

Hvordan er batteritiden på 7Pro? Jeg har i dag P30 Pro og den får jeg vanligvis rundt 6 timer SOT med. Vil jeg bli skuffet over batteritiden på 7Pro?

 

Bytter telefon hovedsaklig fordi jeg har lyst på noe nytt, og fordi jeg ikke er fornøyd med kameraet pp P30 Pro, da det er tregt, lite responsivt og det blir ofte uklare bilder.

 

Takker for svar ?

Kommer veldig an på budsjettet ditt, men jeg hadde heller gått for en 7t eller 7t Pro da begge to er billigere, har nyere og raskere CPU også kommer begge med Android 10 rett ut av boks mens 7 pro kommer med Android 9 da den er litt eldre. Oneplus 8 kommer garantert til å bli enda dyrere enn disse igjen(som allerede ligger på ca 6200 for 7t og nærmere 8000 for både 7t pro og 7 pro) så da er spørsmålet om det egentlig er verdt det? For 7t serien er supre telefoner,  de er fortsatt ganske nye og  kommer til å holde i flere år. 

Batteritiden på min 7t er det ihvertfall ingenting å si på, lader rundt annenhver dag, med mindre jeg spiller på den. Så lader den utrolig kjapt også. Når det gjelder kamera(den største svakheten til Oneplus telefonene imo), er P30 noen hakk over så ikke gå for en Oneplus om du vil ha det beste kameraet på markedet. 

  

-UN9XJG4V skrev (På 23.3.2020 den 15.26):

Hatt mobilen noen måneder nå. Rask og perfekt size imo. MEN bruker du chrome ofte er det bare å glemme oneplus.

Chrome fryser og krasjer ofte. Utrolig mange som har spurt om dette men gjøres ingenting for fix. Enkelte spill for også

feil oppløsning så deler av skjermen mangler som også er utrolig irriterende.  Dette har vært et problem i månedsvis. 

Bruker kun chrome til å surfe med og kan ikke si jeg har hatt noen av disse problemene du nevner her på min 7t.  Chrome har vel ikke krasja en eneste gang så langt og jeg har hatt telefonen i en god del mnd selv nå. Så er den en fryd å spille på også mtp 90 hz skjerm og gaming moden som aktiveres automatisk. Har fortsatt til gode fryse/krasje på de spilla jeg har spilt. 

 

MrLuni skrev (På 23.3.2020 den 10.25):

Hvor kan jeg få tak i flere skjermbeskyttere?

Bestilte selv via elkjøp, ser de har til 7t pro også: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/skjermbeskyttere/63225/panzer-curved-glass-oneplus-7-pro-7t-pro-skjermbeskytter 

 

Endret av Iterion
Lenke til kommentar
Iterion skrev (4 timer siden):

Kommer veldig an på budsjettet ditt, men jeg hadde heller gått for en 7t eller 7t Pro da begge to er billigere, har nyere og raskere CPU også kommer begge med Android 10 rett ut av boks mens 7 pro kommer med Android 9 da den er litt eldre. Oneplus 8 kommer garantert til å bli enda dyrere enn disse igjen(som allerede ligger på ca 6200 for 7t og nærmere 8000 for både 7t pro og 7 pro) så da er spørsmålet om det egentlig er verdt det? For 7t serien er supre telefoner,  de er fortsatt ganske nye og  kommer til å holde i flere år. 

Batteritiden på min 7t er det ihvertfall ingenting å si på, lader rundt annenhver dag, med mindre jeg spiller på den. Så lader den utrolig kjapt også. Når det gjelder kamera(den største svakheten til Oneplus telefonene imo), er P30 noen hakk over så ikke gå for en Oneplus om du vil ha det beste kameraet på markedet. 

  

Bruker kun chrome til å surfe med og kan ikke si jeg har hatt noen av disse problemene du nevner her på min 7t.  Chrome har vel ikke krasja en eneste gang så langt og jeg har hatt telefonen i en god del mnd selv nå. Så er den en fryd å spille på også mtp 90 hz skjerm og gaming moden som aktiveres automatisk. Har fortsatt til gode fryse/krasje på de spilla jeg har spilt. 

 

Bestilte selv via elkjøp, ser de har til 7t pro også: https://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/skjermbeskyttere/63225/panzer-curved-glass-oneplus-7-pro-7t-pro-skjermbeskytter 

 

Tusen takk for informativt svar ? Jeg har sett på 7T Pro, og hvis det blir en Oneplus, så blir det nok denne. Jeg er ikke så veldig kresen på bildekvalitet, men jeg leser at lukkeren på kameraet er veldig treg, noe som gjør det vanskelig å ta bilder av ting i bevegelse innendørs. Er dette tilfelle?

Endret av muummi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
muummi skrev (19 timer siden):

Skulle bestille meg 7TPro idag hos Telia, men de var utsolgt og får den ikke inn igjen. De har derimot 7Pro. Er det veldig merkbar forskjell på disse to?

Nei, det er ikke en veldig merkbar forskjell. 7t pro kjører Snapdragon 855 plus cpu mens 7 pro kjører snapdragon 855 cpu(2.96 GHz mot 2.84 GHz). 7t pro har et batteri på 4085 mAh, 7 pro på 4000 mAh. Så nei, det er ikke særlig med forskjeller egentlig, også ser jeg 7 pro er nesten 1k billigere, så du kan fint gå for den også. Men den kommer som sagt tidligere ut med Android 9.0, men du får garantert oppdatert til Android 10 med engang om den ikke er det allerede. 

Lenke til kommentar
muummi skrev (20 timer siden):

Skulle bestille meg 7TPro idag hos Telia, men de var utsolgt og får den ikke inn igjen. De har derimot 7Pro. Er det veldig merkbar forskjell på disse to?

Hei. Kan være noen av butikkene har 7t pro inne da?  Hvilket område bor du i? 

 

Ellers er forskjellene små mellom de.  Du får makro kamera da men om det trengs er opp til deg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...