Gå til innhold

Flere Galaxy Fold-mobiler ødelagt etter bare noen dager med testing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan de kan lage det slik at man kan fjerne beskyttelsen i en håndvending er for meg en gåte, da har de seg selv å takke med masse erstatninger ang dette tror jeg!

Samsung har jo sagt at de kommer til å fikse det så folk ikke tror det bare er en beskyttelsesfilm som kan fjernes.

Lenke til kommentar

Hvordan de kan lage det slik at man kan fjerne beskyttelsen i en håndvending er for meg en gåte, da har de seg selv å takke med masse erstatninger ang dette tror jeg!

Du har bare lest overskriften ja? Det laget som er fjernet, lar seg ikke fjerne lett. Se på eksemplet der de etterhvert forstod at de hadde dummet seg ut og avsluttet forsøket. De slet virkelig med å få skjermen klyvd... Og andre tilfeller her ser rett og slett konstruert ut. Hvordan kan man som et seriøst nettsted klistre en hengslet telefon full med modell leire? Nei, her er det ugler i mosen, eller rettere sagt epler i mosen... tror jeg.
Lenke til kommentar

Delvis uenig. De brettbare telefonene som kommer i år og neste år er rent søppel. Det er de som kommer ut av denne runden med testing og "kaste mot veggen og se hva som blir hengende" som så blir mainstream etterpå.

Problemet her er at mens Apple gjør all denne testingen i rom nesten ingen har adgang til, og så presenterer det ferdige resultatet som om det åpenbarte seg for Tim Cook i en regnbue fem minutter før showet begynner, så har Samsung sendt disse til journalister med et uttalt budskap om at dette er ferdige produkter som de ønsker å bytte mot valuta - og det er de åpenbart ikke. De burde aldri ha forlatt laben.

Endret av Shruggie
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...