Jump to content
bshagen

CL: Barcelona - Manchester United

Recommended Posts

Hvilken kanal vises kampen på? Står tv 2 sport 1,men finner kun tv2 sport 2..

Du har Sport 1 kun hvis du har Viasat eller Get. Ellers er det Sumo som gjelder.

Viaplay viser også kampen.

Om jeg hadde en dårlig følelse foran PSG-kampen, så har jeg i alle fall det nå. Håper vi får et mål tidlig, og lager litt kamp, men håper ikke på mer enn det. Blir nok løping etter ballen antar jeg. Her gjelder det å være aggressive i forsvar

Edited by bshagen

Viktigste her er å fortsatt være i kampen når det er igjen 15 (dvs være et mål unna ekstraomganger eller avansement), deretter gå litt bonanza og så får vi håpe fotballgudene gjør sin del av jobben. Lukaku kan godt komme inn mot slutten og banke opp slitne Barca-forsvarere i boksen, men faen ta ham hvis han begynner å trekke ut på kanten igjen.

Edited by banansplitt™

Stygge Barcelona er som setter United-fansen omtrent utenfor stadion  :hrm:

EDIT: Var det ikke snakk om noen uhorvelige priser også? 

Edited by bshagen

Forklar? :)

Mente mer at det er bedre hvis vi tar den ledelsen litt senere i kampen. Når Barca først bestemmer seg for å sette bilen i gir så kan det bli tungt i 90. Elendig formulert ;)

Edited by banansplitt™

Mente mer at det er bedre hvis vi tar den ledelsen litt senere i kampen. Elendig formulert ;)

Skjønner. Men jeg tror vi må score på de få sjansene vi kan få. Jeg er redd dette kun skjer nå fordi Barca ikke helt er påskrudd enda. Etterhvert vil ting roe seg, og da tror jeg Barca blir uslåelige