Gå til innhold

Hvordan skru av autoplay - Android


Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg grenseløst over videoer som automatisk spilles på Dagbladet.no.

 

Jeg har blokkert medier i innstillinger i Chrome, og også blokkert lyd, men samme pokker hva jeg gjør spilles disse hersens videoene av hos Dagbladet. Spesielt i nyhetsstudioet.

 

Noen som kan si noe om hvordan få slutt på dette irritasjonsmomentet :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar.

 

Prøvde som du sier, og får opp noen valg, men desverre ikke valg for å få slutt på det hersens autoplay-tullet. Løsningen er vel å slutte å bruke Dagbladet.no.

Det var rart. Prøv å kontakt dem og hør. Autoavspillingen ble borte hos VG etterhvert, og nå ser jeg at det ikke er mulig å velge lenger. Sikkert mange som klaget ?

Lenke til kommentar

Observerer:

Jeg har ikke noe autoplay hos Dagbladet med iphone eller ipad med hverken chrome eller safari på hovedside.

Dinside.no har annonser midt i artikler du må scrolle forbi derimot som autospilles (med ios) , dog uten lyd. Er det artikler som linkes til fra Dagbladet som ligger hos andre ?

Skal også prøve med Android.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg fikk heller ikke noen åpenbare valg for å slå av autoplay. Jeg fikk i det minste slått av lyden for nettstedet :)
Dette på pc vel og merke.

Lenke til kommentar

Ser ikke ut som det lar seg gjøre. 

 

Innstillingene i Chrome, under nettstedsinnstilinger og medier, sier video kan blokkeres, men det virker ikke i praksis. Utrolig irriterende. Dagbladet har kanskje med overlegg valgt å overstyre denne blokkeringen?

 

Har ikke merket problemet hos andre medier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...