Gå til innhold

Apple kansellerer AirPower


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Det store spørsmålet er jo: hvorfor kjøper folk AirPods i det hele tatt?

Jeg har for så vidt notert meg at de fleste med AirPods er de samme som kun hører på masseprodusert komersiell musikk uten noen form for sjel, så mye av forklaringen ligger jo der. Null interesse for hva som konsumeres.

Da klarte du å få deg selv til å fremstå som mye kuulere enn alle andre. For det er jo alle andre som tar feil, ikke sant? For DU har jo alltid rett?

 

Hva med å faktisk prøve et produkt før du kommer med ekspertuttalelser?

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Apple må være det dårligste kopieringsselskapet der ute. De trekker stadig bakover i køen..

 

I akkurat dette tilfellet prøvde de seg jo på noe nytt ved å lage et produkt som hadde enkelte nye og unike egenskaper sammenliknet med konkurrentenes produkter, noe det forsåvidt står respekt av at de prøvde på, men dessverre mislyktes de.

 

Det som gjorde saken mye verre var at de lanserte produktet før de egentlig visste om det gikk an å lage det. Akkurat det vil jeg si er direkte amatørmessig, de burde jo ha ventet med å lansere noe som helst til de visste det sikkert.

Endret av Juke
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Apple må være det dårligste kopieringsselskapet der ute. De trekker stadig bakover i køen..

men tenk deg om de ikke fantes? Hva skulle du ta deg til da? Regner med at dersom du ikke får lov til å spy edder og galle utover Apple, så ville livet ditt vært ganske tomt?
Lenke til kommentar

Pluss på 1200 ekstra advokater, får du tallet da til å bli 132000???

 

Nivået på kommentarene er det samme som regnekunnskapene.

Beklager igjen! Jeg er egentlig avhengig av lesebriller, men gidder ikke å drasse på de overalt når jeg bare skal slenge inn et innlegg på diskusjon.no for å tulle med dere. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Nå selger ikke den et produkt som er overpriset, umulig å reparere osv og har et økosystem som er like lukket som du har falsk profil.

så...nei?
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...