Gå til innhold

Huawei p30 og p30 pro tråden


Anbefalte innlegg

Da står jeg helt på kanten av å bestille P30, har lest en del på førsten av denne tråden og det ser ut som at det var en del trøbbel på førsten når disse kom ut, synes dere P30 fungerer godt nå?

gikk fra en s8+ til p30 pro. Har ikke angret . Mye kjappere, mye bedre kamera, litt annet oppsett på menyer, men det går fort å vende seg til. Tar i tillegg knall gode bilder. Kommer til å beholde denne et par år..

 

Kun hatt en liten bug med inntil øret sensoren som gjorde at jeg brøt samtaler uten å ville det. En factory reset og en firmware update fikset det problemet.

Endret av dopus
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får folk "Ok Google" taleaktivering til å fungere? Virker verken med engelsk eller norsk oppsett. Er det noen som kan dele sine settings? Voice match-valget er grået ut. Funker jo fint på samboerens Huawei P Smart, så bør jo funke her også. Har googlet de vanligste løsningene, men lurer litt spesifikt på riktig norsk oppsett. Måtte dere installere noe ekstra i forhold til det som var på telefonen fra butikken for å få det til å funke?

 

Edit: Det er å åpne med OK google som ikke funker. Kjekt når en kjører f. eks.

 

Edit2: Fikk lagt om Region til UK, da fungerte det. Men krever fortsatt ansiktsgjenkjenning, så da er det liten vits. Heh.

Ser ut som svenskene har fått denne funksjonen nå. Noen som har testet på norsk?

 

https://swedroid.se/google-voice-match-far-utokat-stod-i-sverige-vack-telefonen-med-ok-google/

Lenke til kommentar

Skal ha ny jobbmobil da min Iphone 8 har fått kjørt seg av barn i huset, og klarte å miste den i fliser.. 

 

30 Pro er vel den norske? Mate 30 Pro kommer vel ikke?

 

Jeg vil gjerne ha noe som samsung dex, bare at jeg har telefonen oppe som en et lite vindu på skjermen (gjerne i selve telefonens fysiske størrelse). Da kan jeg skrive SMS-er osv, uten at jeg sjekker telefonen (ofte i jobbsammenheng, samboer er ikke noe glad i at jeg har telefon på lydløs og ikke svarer på sms før det har gått 3-7t)

 

Ellers er den et soleklart valg fremfor S10 eller S10+?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...