Jump to content
BMW 5-serie 535D

Huawei p30 og p30 pro tråden

Recommended Posts

Annonse

Kan man finne dette i Huawei app store også? Man er jo beta tester om en kjører 9 eller 10 så det spiller vel liten rolle

Edited by minim

Godt fornøyd med både kamera og batteri på min P30 non-pro. Fruen har P30 Pro, og point & shoot så er ikke bildene hennes noe bedre enn min imo. 

Huawei er ekstreme på å stenge apper i bakgrunnen, så man sparer jo mye batteri. Kommer veldig langt med 3,650mAh

Edited by fflex
  • Like 1

Vil ikke kalle beta versjonen av EMUI 10 helt strøken hittil. Alle launchere bare krasjer, så måtte slette Nova Launcher. Et par småbugs her og der, men absolutt brukanes.

Har ikke hatt noe problem med Nova Launcher på EMUI 10 her. Har ikke hatt noen bugs heller. Begynner å få sveipe funksjonen i fingrene nå etter en uke 😁

Får man lastet ned beta appen noen steder offisielt? Ikke kjempe fan av å laste ned fra en random Google drive konto å legge inn utenom offisielle kilder..

Prøvde halvhjertet å finne ut om man bør bruke hurtigladeren jevnlig, eller om man sparer batteriet noe med å bruke en lader som tar det litt mer med ro? Lader stort sett om natten uansett. Dama har en p20 pro som tapper batteriet ganske kjapt, kunne tenkt meg å unngå det

Prøvde halvhjertet å finne ut om man bør bruke hurtigladeren jevnlig, eller om man sparer batteriet noe med å bruke en lader som tar det litt mer med ro? Lader stort sett om natten uansett. Dama har en p20 pro som tapper batteriet ganske kjapt, kunne tenkt meg å unngå det

Hurtiglader degraderer batteriet mye raskere. Sakte lading og bruk mellom 20 og 80% mer mest ideelt, men man må roote telefonen for å få satt 80%ladesperre så jeg bare saktelader min over natten.

Ok, jeg ser bare at de leveres med deksel noen plasser (land).

Det så jeg nevnt med både deksel og beskyttelse til skjerm på Mate 20 Pro og p30 pro også, men jeg fikk ikke med på noen av dem. Fikk en blåtann høyttaler og en klokke med så det var igrunn ingen dårlig deal det heller.

Da står jeg helt på kanten av å bestille P30, har lest en del på førsten av denne tråden og det ser ut som at det var en del trøbbel på førsten når disse kom ut, synes dere P30 fungerer godt nå?