Gå til innhold

Nå vil Google spørre deg hvilken nettleser og søkemotor du ønsker å bruke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

På macOS står du fritt til å velge. iOS er det verre med. 

Det er vel snakk om å bli påtvunget et valg, der man på samme måten som du måtte på Windows XP.

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

På macOS står du fritt til å velge. iOS er det verre med. 
 
Jeg har nå Chrome på iPadden ihvertfall. Hvis du mente at man ikke kunne laste ned andre nettlesere med iOS. :)
 
This app is only available on the App Store for iOS devices.
 
For at du ikke skal tolke meg sammen med "saueflokken": Mobilen min er en Samsung Galaxy A6+, den stasjonære pcn kjører Windows 10, har en Xbox One samt en Nintendo Switch. :)
Endret av Sarcoex - Gnålern
Lenke til kommentar

 

 

Jeg har nå Chrome på iPadden ihvertfall. Hvis du mente at man ikke kunne laste ned andre nettlesere med iOS. :)

https://itunes.apple.com/us/app/google-chrome/id535886823?mt=8

 

This app is only available on the App Store for iOS devices.

 

For at du ikke skal tolke meg sammen med "saueflokken": Mobilen min er en Samsung Galaxy A6+, den stasjonære pcn kjører Windows 10, har en Xbox One samt en Nintendo Switch. :)

Du har "chrome" på din iPad, ikke chrome. Det er webkit/safari som kjører i bunnen, så du kan mer eller mindre se på det som et skin for en ræva nettleser. Og ja, safari på iOS er en ræva nettleser som er vesentlig dårligere enn både Chrome, Firefox, Opera og Edge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Du har "chrome" på din iPad, ikke chrome. Det er webkit/safari som kjører i bunnen, så du kan mer eller mindre se på det som et skin for en ræva nettleser. Og ja, safari på iOS er en ræva nettleser som er vesentlig dårligere enn både Chrome, Firefox, Opera og Edge.

Så Chrome på iPad er ikke basert på Chromium browseren?

Lenke til kommentar

 

Du har "chrome" på din iPad, ikke chrome. Det er webkit/safari som kjører i bunnen, så du kan mer eller mindre se på det som et skin for en ræva nettleser. Og ja, safari på iOS er en ræva nettleser som er vesentlig dårligere enn både Chrome, Firefox, Opera og Edge.

Så Chrome på iPad er ikke basert på Chromium browseren?

Blir vel et definisjonsspm. De må bruke iOS webkit - ikke blink, og safari sin js engine

Endret av atlemag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...