Gå til innhold

Xcom-inspirerte Phoenix Point blir eksklusivt for Epic-butikken i ett år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker at Steam konkurranse utsettes..

 

Men orker ikke tanken på å ha enda flere nettbutikker med spill på PCn..

Har allerede Steam med masse spill i biblioteket og Origin fordi jeg måtte det for å spille ferdig Mass Effect og Dragon Age..

Så må jeg innstallere ENDA en? Nei takk.

 

Har investert for mye i Steam allerede, desverre.

Lenke til kommentar

 

Du får garantien om at når det har gått et år så vil du i tillegg få nøkkelen til GOG eller Steam, så i utgangspunktet skal man ikke tape noe på det. Faktisk synes jeg personlig at det er bra for konkurranse og at det kan påvirke hva utviklerne får av fortjeneste til andre aktører også sånn at steam må skjerpe seg og øke inntektene til eierne av produktene de selger.

Ekslusivitet har aldri vært bra for konkurranse. Hva de heller burde ha gjort er å øke prisen på Steam ettersom de skal ha en større bit av kaka. Først da blir Steam tvunget til å senke prisene og å gi en større fortjeneste til utviklerene.

Helt enig. Skulle man først akseptert ekslkusiviteten sånn som den er no måtte Epic komt og gitt oss noke som dei andre ikkje gir. Desverre har man som kunde fortsatt kun ein klone av det steam var for nokre år sida, med DRM helvete og den samme prisen vi alltid har betalt for dei aller fleste spela. Det her er Origin nivå dumskap spør du meg og den einaste grunnen til at folk hyller det som noke anna for sluttbruker er fordi vi ikkje hater Epic på samme måte som EA.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...