kremt Skrevet 23. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2019 Tydeligvis mye problemer i starten for EU kunder https://dailykanban.com/2019/02/in-europe-model-3-anticipation-turns-into-model-3-morosity/ 1 Lenke til kommentar
Ompa Kaiiizer Skrevet 23. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2019 Mye kjente feil fra tidlige produksjonmodeller her, og "phantom touch" har vi hørt om tidligere. Spent på om alt dette er rettet på bilene som leveres i Norge i disse dager. Selve bilen er jo relativt ukomplisert og bør kunne produseres med få feil. Jeg sitter ihvertfall på gjerdet noen år og ser hvordan det utvikler seg «Selve bilen er jo relativt ukomplisert og bør kunne produseres med få feil» Eh... unnskyld?! Ukomplisert? Tvert imot. Denne og nye biler er svært kompliserte, og derfor er det også svært dyrt å forsikre f.eks. en Tesla. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 24. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2019 Det verste problemet er vel egentlig hvor ufyselige og uhyggelige eierne er. Det blir bare litt for mye oppmerksomhet og spørsmål for min del til at jeg gidder dette i lengden. Ask A Total Prick From A Tesla Forum Finner noen slike på Diskusjon.no også. 4 Lenke til kommentar
Imsochobo Skrevet 24. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2019 Det er utlevert et svært lite antall av Model3 i Norge, så det er svært få som kan komme og si noe. Spesielt siden det ikke har vært en model3 i privat eie i Norge før Januar/Februar 2019. Teslaførere sitter i ladekø? Alle teslaer har rekkevidde på 500km eller mer fra fult batteri. Du har nok diesel opp i halsen.. 500Km på en tank er omtrent det samme jeg hadde på min Suzuki S-Cross 2018 model som ble levert inn. Diesel med 500km, har jeg aldri hørt om. selv bensin har skjeldent noe så lavt og har selv corolla bensin som gjør 700 forrige bmw'n hadde 800 km bensin med svær rekke6 bensin forann. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 24. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2019 "En svær rekke6". Er det trelitern du hadde? Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 25. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2019 Men hvor har det blitt av alle skrivebordskrigerne som aldri har problemer med Teslaene sine da? Det burde jo vært fult av kommentarer her nå som beskriver hvor utrolig feil "Consumer Reports" har tatt og hvor utrolig "dumt det er av Tek.no å skrive om det" etter som det "egentlig ikke er et problem for **JEEEG** har ikke hatt det". Jaja. Tidlig på dagen kanskje. Teslaførerne sitter vel i ladekø en stund til. Å så salt vi er da. Lenke til kommentar
jendor1 Skrevet 25. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2019 Bare og ta fram popcorn posen sin igjen, her kommer Tesla/elbil eiere med en gode forklaringer angående dette. 3 Lenke til kommentar
Beernuts Skrevet 25. februar 2019 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2019 «Selve bilen er jo relativt ukomplisert og bør kunne produseres med få feil» Eh... unnskyld?! Ukomplisert? Tvert imot. Denne og nye biler er svært kompliserte, og derfor er det også svært dyrt å forsikre f.eks. en Tesla. Nei, teslaene ER simple, det er lite mekanisk mikk-makk på disse (elektronikk er noe av det billigste/enkleste å produsere) og det er bare kostjaget med kina-leverandører og tidspress som gjør at ting går dritt. De to første er derimot uhorvelig dyre å rette opp, siden de er laget i aluminium, kombinert med at 'kun Tesla fikser Tesla'. Det finnes heller ikke 3.part deler til Tesla enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå