Gå til innhold

Slik er Samsungs brettbare mobiltelefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og når den ikke er brettet ut ser den ut som en vanlig mobiltelefon.

 

Eh, ja? Er det ikke det som er meningen da?

Er vel det, men da betaler man 20 000,- for en vanlig mobil og ett knøttlite nettbrett.

 

Ser ikke det som en god investering med mindre man er godt over gjennomsnittlig interessert i dingser og har godt med kroner å svi av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Og når den ikke er brettet ut ser den ut som en vanlig mobiltelefon.

 

Eh, ja? Er det ikke det som er meningen da?

Er vel det, men da betaler man 20 000,- for en vanlig mobil og ett knøttlite nettbrett.

 

Ser ikke det som en god investering med mindre man er godt over gjennomsnittlig interessert i dingser og har godt med kroner å svi av.

Kanskje de prøver å nå Applefans som er lei?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg syntes den virker spennende, rett og slett fordi det er innoativt og noe nytt når de fleste mobiler i dag er ganske like.

 

Når jeg er på jobbreise så ser jeg mye video mens jeg venter på flyplasser, i flyet og på hotellrommet og da er det jo greit å ha alt på en enhet fremfor å dra med mobilen + iPaden.

 

Den virker dog for dyr per nå og som førstegenerasjonsprodukt så vil det nok sikkert være lurt å vente litt om man ikke har lyst å være beta-tester.

Lenke til kommentar

Hvem er denne mobiltelefonen for? Jeg mener, hvilken forbruker ønsker de å treffe med dette produktet?  :huh:

 

Litt sunn fornuft må du vel ha. Dette ble sagt om PC, internett og mobiltelefon også, bare for å ta noen eksempler. Hvem vet, om 10 år, så finnes kun brettbare mobiltelefoner fordi alle forbrukere vil ha dette produktet(ikke denne samsung-modellen, men en brettbar mobil).

Lenke til kommentar

Litt sunn fornuft må du vel ha. Dette ble sagt om PC, internett og mobiltelefon også, bare for å ta noen eksempler. Hvem vet, om 10 år, så finnes kun brettbare mobiltelefoner fordi alle forbrukere vil ha dette produktet(ikke denne samsung-modellen, men en brettbar mobil).

 

Du svarer jo ikke på spørsmålet mitt. Jeg er ute etter hvilke typer oppgaver denne kan gjøre og hvilken type kunder som er ute noe slikt. Har du noen forslag til hvem som kan ha nytte av denne? 

Lenke til kommentar

Er vel det, men da betaler man 20 000,- for en vanlig mobil og ett knøttlite nettbrett.

 

Ser ikke det som en god investering med mindre man er godt over gjennomsnittlig interessert i dingser og har godt med kroner å svi av.

 

 

Man kjøper vel heller ikke en dyr mobiltelefon fordi det er en god investering..

 

Man betaler for å få to ting i samme produkt. Verdien av det er langt høyere enn hva produktet er vært verdt for seg. 

 

Men ja, dette er et produkt for spesielt interesserte - pga prisen. 

 

Du svarer jo ikke på spørsmålet mitt. Jeg er ute etter hvilke typer oppgaver denne kan gjøre og hvilken type kunder som er ute noe slikt. Har du noen forslag til hvem som kan ha nytte av denne? 

 

Ikke tenk så avansert, hadde vi fjernet prisen hadde nok "de fleste" vært en reel kundegruppe til dette produktet - rett og slett pga det jeg nevner med verdien av 2 produkter i 1 produkt. Dog er det prisen som eliminerer "de fleste", og så sitter vi kun igjen med de som er spesielt interesserte. 

Endret av MrL
Lenke til kommentar

Hvem er denne mobiltelefonen for? Jeg mener, hvilken forbruker ønsker de å treffe med dette produktet?  :huh:

 

Dette er for tech nerden. Det er noe som er nytt og annerledes. Egentlig er friskt pust i en verden der resten av mobilene er rimelig like.

 

Prisen reflekterer vel rett og slett at det går mye "materiell" og at produksjonsvolumet vil bli relativt lavt. Dette blir neppe noen bestselger, men for de som kjøper den så får de ihvertfall noe ikke alle andre har.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...