Gå til innhold

Planer om russiske øvelser hvor internettkabler til utlandet stenges


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dette er jo ganske logisk av de, og noe EU har diskutert helt siden Snowden-avsløringene, etter det jeg har forstått.. Men jeg liker ikke tanken på at EU også en dag kommer til å prøve noe lignende. Jeg ønsker å kunne spille, snakke og diskutere med folk fra alle verdens deler. Slike ordninger som dette skaper mindre frihet. 

Lenke til kommentar

Dette er jo ganske logisk av de, og noe EU har diskutert helt siden Snowden-avsløringene, etter det jeg har forstått.. Men jeg liker ikke tanken på at EU også en dag kommer til å prøve noe lignende. Jeg ønsker å kunne spille, snakke og diskutere med folk fra alle verdens deler. Slike ordninger som dette skaper mindre frihet. 

 

Eu prøver i dag noe lignende. Artikkel 13 blir muligens lov i løpet av en måneds tid. De har møter om den akkurat nå. Ingen norske medier skriver om det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Eu prøver i dag noe lignende. Artikkel 13 blir muligens lov i løpet av en måneds tid. De har møter om den akkurat nå. Ingen norske medier skriver om det.

 

Kvalmende. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Naivt å bare la det skure og gå helt til noen tar "kvelertak" på oss. Dette bør vi helt klart ha beredskap på. Vi må vite at det nasjonale nettet fungerer selv om det stenges ut av landet. Akkurat som med brannøvelser får man ikke testet det reelt bare ved å sitte og planlegge det i teorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...