Gå til innhold

'Putins hellige nettkrigere. Først jaget de pedofile. Nå har de funnet et annet bytte.'


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-Pqy3rC

Ok, så demokratene, FrP, ap, rødt og KrF samarbeider i all hemmelighet med mål om rikdom, resten er et spill for galleriet?

Fryktbasert spill om posisjoner. Dersom en ikke gjør slik & sånn, mistes kontrollen- deretter posisjoner. Mange presser på fra undersiden (departement, byrokrater, selskaper, etc) og alle ønsker å verne sin plass. Populære hatbegrep (hacking, terror, pedofili, etc) brukes for hva de er verdt.

 

Den enkelte mann i gata har, og har alltid hatt, vanskelig for å nå opp med sin stemme dersom denne ser følgende av hva som foregår. Lenge siden krig, verdien av frihet kan reduseres over tid- den risikerer å bli tatt som en selvfølge. Det store flertall går i blinde.

 

Naivitet kan være nesten like skummelt som ondskap.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PST og E-tjenesten jakter på svart arbeid? Hmm?

Det er relativt velkjent at datasikkerhetsmiljøet er lite her i Norge (de fleste jobber for mnemonic, som samarbeider tett mot Ars Forensica og Testimon-gruppa til KRIPOS, https://www.mnemonic.no/research-and-development/arsforensica/ ).

 

Videre er det også relativt velkjent at Norge skal bruke 100 Milliarder på opprusting av forsvaret og at endel av det er øremerket cyberforsvaret, så det er mye innavl og kapring av folk.

 

Og mye gjennomlufting av folk som tar jobber hos politiet når de fatter hvor store duster purkesvina er, og hvor mye skade de gjør for helt vanlige mennesker i trua på at 'Vi mener straff har en forebyggende effekt' og i ren yrkesmessig interesse kaprer alle problemstillinger på den måten istedenfor å samarbeide med et psykologisk fagmiljø om forebygging.

 

Det er som kjent ikke så interessant for fengslene å IKKE fengsle folk, ikke så interessant for lekdommere å IKKE dømme folk, og ikke så interessant for purken å IKKE runke på sin moralske indignasjon og fordømmelse.

 

Og ikke så interessant for politiker-jævlene å IKKE utnytte pedofile som distraksjonsmoment for sine egne fadeser, a la 'Nyttige Jøder'-mentaliteten - mens man ser bort ifra at på samme måte som de fleste finner sin egen seksuelle legning i puberteten (også kjent som 'når man er BARN', i lovens forstand under 18 år), så fatter også de fleste at de er tiltrukket åtte-niåringer når de er mellom 13 og 15 år.

 

Men, de kan man jo ikke benytte som 'Nyttige Jøder' - på tross av at aldersgruppen i puberteten begår halvparten av alle overgrep, mot jevnaldrende og yngre - for det hadde jo brakt perspektiv inn i debatten om 'vil vi vente til at noen gjør noe galt eller er det bedre samfunnsøkonomi å tilby hjelp og veiledning i forkant?'.

 

Så ja. Overvåkning av arbeidsplasser hvor det foregår fri flyt av arbeidskraft over grensene - også kjent som 'sosial dumping som beriker de allerede styrtrike og ellers utraderer norsk rekruttering til håndverksyrker', foregår i stor stil med bl.a. IMSI-fangere (mobiltelefon-overvåkere).

Har vært i nyhetene, er bare å leite det frem med google.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

fatter også de fleste at de er tiltrukket åtte-niåringer når de er mellom 13 og 15 år.

At det var..? Tror du at de fleste 15-åringer er tiltrukket 8-åringer? I såfall bør du nok muligens be om hjelp et sted. De fleste 15-årige gutter da jeg var ung tente på Pamela Anderson, Britney og Carmen Electra - samt jentene på skolen som hadde fått pupper.

 

Det er definitivt ikke vanlig at 15-åringer er tiltrukket prepubertale.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Eller, gå på jeger dum-dum jakt etter pedofile (og hebefile), og andre av de nå 1/3 av alle norske menn som forblir barnløse og bare vil ha noen unge å snakke med.

 

- mens man ser bort ifra at på samme måte som de fleste finner sin egen seksuelle legning i puberteten (også kjent som 'når man er BARN', i lovens forstand under 18 år), så fatter også de fleste at de er tiltrukket åtte-niåringer når de er mellom 13 og 15 år.

 

Hvordan vet du dette, studier eller personlig erfaring?

Lenke til kommentar

Jeg vil nødig anklage noen for noe her, men kan jo tipse TS om at han begynner å se mer og mer ut som en person med en stigmatisert legning som er bitter over at myndighetene ønsker å slå ned på nevnte legning.. kanskje lurt å revurdere retorikken om det ikke er tilfelle.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

er definitivt ikke vanlig at 15-åringer er tiltrukket prepubertale.

La meg først si at det er en uting å gå til personangrep der hvor det ikke passer seg, men at når glass-skoen passer så kan man jo si at hvis det høres ut som en and, det svømmer som en and, og det går som en and, så kan det være at det faktisk ER en and.

 

For ditt vedkommende virker du litt som å være sånn 'må ha det inn med teskje'-prinsessa på ballet - som jeg legger merke til at smartere folk enn deg tydeligvis har irritert seg over, i lengre tid.

 

Så gap opp, for her kommer flyet inn for landing: Nei, det er ikke vanlig at voksne er pedofile, og det er heller ikke vanlig at tenåringer er det. Tallene er vanskelige å finne fordi det er knyttet et så gigantisk stort stigma til det hele - noe jeg har ment, og fortsetter å mene at kunne senkes, ikke minst for at folk skal kunne få hjelp før de plutselig ligger der i samme seng som lillesøstera til kompisen - men uansett, det ER altså en del som forstår hvilken tiltrekning de har, når de kommer i puberteten.

 

Som nevnt andre steder så antar man at rundt 1% av den voksne mannlige befolkningen er 'pedofile' - dvs., mer tiltrukket prepubertale barn enn tenåringer / voksne - og jeg ser ingen grunn til å anta at det er annerledes for tenåringer. Tvert imot, tror jeg det er mye mer vanlig for en tretten-fjorten-femtenåring å like ni-tiåringer, enn det er for godt voksne, hvis vi antar at seksualitet 'modnes' og man finner seg til rette med en partner på samme utviklingsnivå.

 

Der, jeg håper det smakte. Dessverre legger du deg på et såpass lavt nivå i ditt neste innlegg her i tråden, at jeg har ikke bruk for å lese det du skriver (og tror ikke du har evner til å bruke mitt, heller igrunnen), så du havner også på ignore-lista.

Lenke til kommentar

Ok, så demokratene, FrP, ap, rødt og KrF samarbeider i all hemmelighet med mål om rikdom, resten er et spill for galleriet?

 

Litt dokumentasjon på slike påstander hadde vært herlig.

 

Mods: kan vi ikke få en egen forum-kategori for konspirasjoner? De oversvømmer jo politikk-/vitenskapskategoriene om dagen.

 

Det er jo ingen konspirasjon at det er politikerne som sitter med makten i Norge og ikke folket.

 

La oss ta de to ytterste partiene da, hvor stor er egentlig forskjellen i din formening? Finnes det partier i politikken i Norge som engang er delvis revolusjonære eller ønsker noen som helst endring eller er alle for status quo?

 

Hva er status quo? Et gjennomkorrupt anti-demokratisk (krigs - makt/resurser)imperialistisk globaltyrannisk system som overhode ikke er holdbart i lengden, ei heller fornuftig kortsiktig.

Lenke til kommentar

Datatilsynet i Norge står ganske sterkt. Klima brukes bare til å gjennomføre minimale symboltiltak i Norge.

Leser noe sponsa reklame-greier om at noen liksom skal bedrive karbon-fangst.

 

Bare synd at det kun er karbon, og ikke metan, og at det kun vil dreie seg om et symbolsk pilotprosjekt fra en eneste kontrollert kilde.

 

Men. 'Bra at noe gjøres', som man sier.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...