Gå til innhold

Tesla - kaféen

bshagen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Complexity skrev (20 minutter siden):

Popper vel opp en QR kode du bare scanner med telefonen din for å få syncet alle instillingene?
Selvfølgelig ikke like sømmløst da men tar vel bare litt ekstra tid 😛

Godt mulig, jeg ønsker bare minst mulig kontakt med de ansatte. De lurer meg alltid😂

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
sverreb skrev (17 timer siden):

Nei, dette er ditt ansvar. Du har kommet med en påstand om at det finnes noen slags godkjenning av teslas overvåkingssystem, så det er du som står ansvarlig for å enten trekke den påstanden tilbake eller dokumentere den når du blir utfordret på riktigheten av påstanden.

OK 😏

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Hanhijnn said:

OK 😏

Jeg ser ingen referanser her. Da kan vi gå ut i fra at din påstand et trukket tilbake. Det er m.a.o. ingen tegn til at det finnes noen slags 'godkjenning' av teslas sentry mode.

Skrevet
sverreb skrev (23 minutter siden):

Jeg ser ingen referanser her. Da kan vi gå ut i fra at din påstand et trukket tilbake. Det er m.a.o. ingen tegn til at det finnes noen slags 'godkjenning' av teslas sentry mode.

Det står deg fritt til å gå utfra hva du vil. Det er totalt uinteressant.

Det som teller er at bilen er typegodkjent i Norge, og da er den godkjent sånn som den er. At du etterlyser en egen godkjenning av kamerasystemet får stå for din regning. Ser ingen grunn til å diskutere dette noe videre med deg. Finn noen andre å kverulere med.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)
3 hours ago, Hanhijnn said:

Det som teller er at bilen er typegodkjent i Norge, og da er den godkjent sånn som den er. At du etterlyser en egen godkjenning av kamerasystemet får stå for din regning. 

Jeg har på ingen måte etterlyst noen separat godgjenning av kamerasystemet, tvert i mot jeg har betvilt din påstand om at noe slikt finnes slik du fremstilte det her:

On 9/18/2025 at 1:47 PM, Hanhijnn said:

På ingen måte. Jeg bryr meg nada om hvordan Tesla har fått godkjent kamera-oppsettet sitt. Det viktige her er jo at det faktisk ER godkjent. Enten du liker det eller ikke.

Det du bedriver nå er stråmannsargumentasjon hvor du kommer med en falsk påsttand om hva jeg skal ha uttalt. Dette er totalt usaklig oppførsel fra din side.

3 hours ago, Hanhijnn said:

Det som teller er at bilen er typegodkjent i Norge, og da er den godkjent sånn som den er. At du etterlyser en egen godkjenning av kamerasystemet får stå for din regning. 

At bilen et typegodkjent er ingen blankofullmakt til å bedrive ulovlig kameraovervåking med bilens kamera. Derfor må alle som bruker disse overvåkningsfunksjonene være klar over hvilke regler som gjelder og begrense bruken til der det er lovlig. Det gjelder for tesla eiere såvel som eiere av andre biler eller kamerasystemer med lignende funksjonalitet. 

Endret av sverreb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...