Jump to content
Storefot

Bigfoot i norge ?

Recommended Posts

Hei , bare lurte på om noen vet om det er folk som har sett bigfoot her i norge ?

eller kansje det finnes andre navn på den her til lands... ikke vet jeg 

noen som har peiling ? :)

Tror ikke det er Bigfoot i Norge. Den er bare observert i Nord Amerika, og Yeti er en lignende skapning som er observert i Himalaya. Det var nettopp en Indisk hæravdeling som oppdaget spor avYeti.

Hulder har jeg også hørt folk har sett. Har ikke sett noen sånn selv, men er nesten sikker på at de finnes.

Vi stakk til månen lenge før vi engang hadde fått tatt bilde av den gigantiske blekkspruten - mener det først skjedde i 2005 faktisk?

Så det at det finnes ting vi har null peiling om som skjuler seg i skogsområder rundt om i verden er garantert. Det å tro noe annet blir ærlig talt litt for søkt for meg, også ganske arrogant, vi har utforsket verdensrommet mer enn vi har utforsket våre dypeste hav liksom. 

Nå er det jo en vesentlig forskjell å kunne gjemme seg på dypet i mørket i forhold til en skog eller på et fjell da.

Hvorfor sier du det? Er masse skogs og fjellområder rundt om i verden hvor det er nesten, eller ingen folk som bor eller oppholder seg. Hvorfor er det da så far fetched? Fordi vi mener at vi har utforsket området godt nok? Hysterisk morsomt!

Det har vær stammer i Amazonas som ikke er oppdaget før vår tid. Siste i 2016. Og når vi snakker om Amazon, så skal det finnes Amazoner, altså fysisk store kvinner som styrer en stamme og har noen ganger fanget menn som har forsøkt å oppsøke de. Husker ikke hvor det var, et sted sørover. Har lest om de. 

Storefot skrev (På 9.2.2019 den 1.46):

Hei , bare lurte på om noen vet om det er folk som har sett bigfoot her i norge ?

eller kansje det finnes andre navn på den her til lands... ikke vet jeg 

noen som har peiling ? :)

Ganske sikker på at de finnes, har nylig, kanskje for 2 år siden blitt veldig interresert i emnet. Sett mange videoer, hørt historier på YouTube osv.. Snakket med en kar som bor i USA som er en slags ekspert på det emnet og han sier at det er garantert her i Norge og. Spesielt siden vi har så mange skoger her. Har også hørt historier i Europa om folk som har sett dem. Trenger ikke gå lenegr for å bevise at de finnes enn å se Patterson-Gimlin filmen.