Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Booter ikke i bios


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Moderatormelding

Tok en liten oppryddning av enkelte innlegg da det var litt mye posting av samme brukere flere ganger. Flott at du fikk fikset det du trenger hjelp til.

 

Et lite tips til neste gang: bruk printscreen (paste til f.eks paint, lagre og bruk det) og  bruk en USB til å ta skjermbilder (om mulig) når du er i bios. Da blir det kanskje enda enklere å hjelpe. Bare en tanke. ;)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

https://www.youtube.com/watch?v=q3psVJfX9LU

 

Kan være verdt å sjekke den. Beklager at det var en inder-engelsk dialekt på den.

 

Jeg gikk gjennom den selv nå, fikk slettet litt ting. Etterpå benyttet jeg følgende Google-søk, for å lage et system restore point som kun opptar ca. 0,1 Gigabyte.

 

Søk dette:

how to make system restore point windows 10

Flott med slike tips?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Øh, hvor ligger printscreen i BIOS hen? Den var ny for meg. Må man bruke Prt scr-knappen til det eller?

I enkelte bioser er det mulig å ta screenshots ved hjelp av usb. Usikker på om dette kan gjøres med alle dog.

Lenke til kommentar

De gangene jeg bruker maskinen blir jeg sittende her et par timer max, så får bare trykke en tast så er jeg i windows. Gidder ikke å bruke mer tid på det. Alt funker når windows er oppe å går med 1070ti.

 

Er i gang med å vurdere/bestille en ny maskin som Komplett får bygge for meg. Ca 8-9 år siden de bygde denne maskinen så troverdigheten til Komplett er like bra ennå. i9900k suger som jeg mener å ha lest en gang av Nizzen. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...