Gå til innhold

LG C8 veggfeste


Anbefalte innlegg

Nå har jo Samsung denne for tett på vegg til QLED:

https://prisguiden.no/produkt/samsung-no-gap-wallmount-wmn-m11ea-xc-326007

 

Er det noe tilsvarende på C8? Det jeg har funnet går ganske mye ut fra vegg og er ikke spesielt raskt å montere.

 

Jeg forstår det også slik at ikke C8 har en kabel til en extender slik man ikke kan greie seg med kun en kabel fra TV, må ha strøm- og bildekabel?

 

Er det HDMI ut på C8 (for lyd fra apper til receiver/høyttalere)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Tror ikke HBO Nordic har app? Men mulig jeg tar feil. Har C7 selv.

Ok takk! Det virker på meg som om Samsung har funnet på noe lurt med kun en kabel som har både strøm og hdmi til en portextender. Man skulle jo tro at dette i tillegg no gap wall mount var noe som også oledprodusenter (LG) kunne vurdere for sine produkter...

 

Dette med hdmi ut for lyd fra app til receiver regner jeg med at B og C serien til LG har...(?)

Lenke til kommentar

Ok takk! Det virker på meg som om Samsung har funnet på noe lurt med kun en kabel som har både strøm og hdmi til en portextender. Man skulle jo tro at dette i tillegg no gap wall mount var noe som også oledprodusenter (LG) kunne vurdere for sine produkter...

 

Dette med hdmi ut for lyd fra app til receiver regner jeg med at B og C serien til LG har...(?)

Ja, tror det er HDMI 2 som har ARC (Audio Return Channel). Du kan kjøpe f.eks. Vogel sin Vogel´s THIN 546. Den kommer veldig nært veggen. Tror også kanskje LG's egne veggfester kommer veldig nært veggen. Men de blir ikke like on-wall som Samsung sine modeller og LGs egen W-serie. 

Lenke til kommentar

Ja, tror det er HDMI 2 som har ARC (Audio Return Channel). Du kan kjøpe f.eks. Vogel sin Vogel´s THIN 546. Den kommer veldig nært veggen. Tror også kanskje LG's egne veggfester kommer veldig nært veggen. Men de blir ikke like on-wall som Samsung sine modeller og LGs egen W-serie.

Ja, det er bra for konkurransen. Samsung fremstår mer moderne per nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...