Gå til innhold

Titanfall-utvikleren lanserer Apex Legends, et gratis battle royale-spill


Anbefalte innlegg

Ja, vi får se. Nå kan du allerede betale for å kjøpe items etter hva jeg kan se, men lurer litt på hva du kan kjøpe vs hva du kan åpne. 

Ble litt skeptisk til at det var skins som kostet ca 180kr, så kunne man etter man har kjøpt en så dyr skin låse opp en alternativ skin for MASSE sånne legend poeng. 12000 eller no?  Såvidt jeg skjønte var den skinnen låst bak at man måtte eie den skinnen som kostet 180kr, men antar at det er mulig å få disse dyre legendary skinsene i lootboxene også. At det ikke er egne som kun kan kjøpes for ekte penger.

 

anyway er jo frivillig og virker som man får helt greit med stuff bare av å spille :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Ble litt skeptisk til at det var skins som kostet ca 180kr, så kunne man etter man har kjøpt en så dyr skin låse opp en alternativ skin for MASSE sånne legend poeng. 12000 eller no?  Såvidt jeg skjønte var den skinnen låst bak at man måtte eie den skinnen som kostet 180kr, men antar at det er mulig å få disse dyre legendary skinsene i lootboxene også. At det ikke er egne som kun kan kjøpes for ekte penger.

 

anyway er jo frivillig og virker som man får helt greit med stuff bare av å spille :)

 

Så lenge det ikke har noe annet effekt enn at det er kosmetisk så har jeg i grunnen ingenting imot det. De må jo tjene på noe. 

 

Jeg hadde en del stutter men løste det med denne guiden https://www.gamingscan.com/best-settings-for-apex-legends/

 

Det fikset det for min del  :) satte vsync i nvidia kontrollpanel til "fast"  :) 3570k og gtx 970 og 16GB ram her.

 

Edit: Kan jo legge til at jeg syntes spillet var ganske gøy også! Samme tempoet som Black ops 4 og "feelingen" til titanfall spillene, god kombo det!

 

Skal teste det nå! Takk! :D

 

Det hjalp dessverre ikke.. Men "Adaptive resolution FPS Target" ble løsningen for meg. Den senker dog oppløsningen på spillet... Er ganske merkelig at jeg har så mye performance problemer som jeg har.. PUBG og alle andre spill funker ganske bra, så vet ikke helt om spillet er så godt optimalisert med det første. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor griner folk over salg av cosmetics? 

Skjerpings og voks opp!

 

Slapp nå av. Ikke alle er enig i det du har å si heller. 

 

Saken her var om det var eller ikke var bare kosmetiske ting som ble solgt, noe som er tilfellet.. Du må grinde for å åpne alle heroene. Men i og med at det er F2P så er jeg også enig i at det gir mening at det skal koste penger.. Hvordan ellers skal de tjene penger. 

 

Om en trenger en discord kanal for å finne folk å spille med så ikke let lengre enn her: https://discord.gg/jgtYtbS

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det her må være det beste F2P spillet jeg noen gang har prøvd. Alt kjører super smooth og kulene treffer der du sikter.

Tror faktisk ikke jeg har noe negativt å si om spillet annet enn at det burde ha vært solo og duo mode. Kjipt å havne på et lag med folk som er totalt inkompetent å dør innen 3 minutter.

Lenke til kommentar

Forsøkte et par runder i går, men tror jeg har noen lokale problemer. Spillet fløt ikke spesielt bra, og grafikken var litt "grøtete". Sjekket oppløsning og div under video, men det så riktig ut på 1920x1080 og det meste skrudd opp. Opplevde litt av det samme på Call of duty balck ops under free weekend. Spillet insisterte også på å starte i windowed mode. Får se om det er en innstilling for dette noe sted.

 

Tidvis lagget det litt, som gjorde at fiender beveget seg som jenta i The Ring, men jeg opplevde litt ustabilitet på internettlinja like etter på mobilen, så tipper det hører sammen. Får ta en full restart av alt utstyr i kveld.

 

Ellers opplevde at jeg ikke fikk åpnet disse loot boksene. Når jeg klikker på boksen på høyre side, forsvinner hele spillet ned til statusbar. Omtrent som om den skulle åpne noe annet, men det bare stopper opp der.

 

Så litt blandet inntrykk foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...