Gå til innhold

SNIKTITT: Glem rulle-TV-en og 8K-modellene: Dette er LG-TV-ene du faktisk kan ha råd til

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SNIKTITT: Glem rulle-TV-en og 8K-modellene: Dette er LG-TV-ene du faktisk kan ha råd til

Hva vet du om hva jeg har råd til...?
  • Liker 3
Skrevet

Det man vet er jo at disse modellene er blant de eneste som støtter HDMI 2.1 med omtrent alle de nye features som blir introdusert her etter hva jeg har lest. Bl.a. HFR, eARC, VRR og ALLM.

• Liker 1
Skrevet

Har rulle-TV'n pris enda?

Mener jeg har hørt pris rundt 80 k men det kan gjerne ha vært syner...

Skrevet

«Sammen med maskinlæring har LG også konsentrert seg om å prøve å gjøre TV-en som et samlingspunkt for smartprodukter du har i huset ditt.»

At bransjen ikke har fått til en standard er jo sinnssvakt. Alle smarthøyttalere går i sin egen retning og må ha ekstrautstyr for å styre andre enheter som allerede er ‘’smarte’’

• Liker 3
Skrevet

Som om du ikke forstod hva han mente :p

Det gjør jeg nok, men du kunne vel stille tilsvarende spørmål til artikkelforfatteren om han ikke kunne skrive hva han mente. Hvorfor ikke skrive "Dette er LG-TV-ene de fleste faktisk kan ha råd til" istedenfor disse teite clickbait-overskriftene som tillegger deg-personen usaklige og missvisende egenskaper?
  • Liker 3
Skrevet

Det gjør jeg nok, men du kunne vel stille tilsvarende spørmål til artikkelforfatteren om han ikke kunne skrive hva han mente. Hvorfor ikke skrive "Dette er LG-TV-ene de fleste faktisk kan ha råd til" istedenfor disse teite clickbait-overskriftene som tillegger deg-personen usaklige og missvisende egenskaper?

Så hvorfor skriver du ikke heller det til artikkelforfatter da? :D
  • Liker 2
Skrevet

Så hvorfor skriver du ikke heller det til artikkelforfatter da? :D

Jeg siterte artikkelforfatteren for å kunne ta dette med han. Men jeg kan vel svar deg nå du blander deg inn?
  • Liker 1
Skrevet

Jeg siterte artikkelforfatteren for å kunne ta dette med han. Men jeg kan vel svar deg nå du blander deg inn?

Ja jøss, jeg syntes bare svaret ditt var litt flåsete, akkurat som overskriften. Ingen big deal! Ha en strålende kveld ;)
  • Liker 1
Skrevet

Bare den kommentaren der tilsier at du ikke har råd... "Truth hurts... we know"

Skrevet

Bare den kommentaren der tilsier at du ikke har råd... "Truth hurts... we know"

Fullstendig skivebom. Hva vet du om hva jeg har råd til...?
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...