Gå til innhold

Slik er DNBs nye mobilbank


Anbefalte innlegg

Jeg oppdaterte for samboeren nå på iOS.

Som larsism skriver er den treig. Skulle prøve å overføre noen kroner over til min konto, men da fikk jeg feilmelding.

Men dnb appen har vel aldri støttet å betale eller overføre uten å gå i nettbanken? På iOS har vi kun fått sjekket saldo og siste bevegelser uten å gå i nettbanken.

Jeg prøvde å kikke litt mer på den nå, først ville den ikke la meg logge inn, så når jeg skulle prøve å overføre igjen klikket appen.

 

Håper denne fungerer bedre om et par dager, ellers må jeg få samboeren til å bytte bank (ja jeg vet hun burde gjort det uansett).

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Appen er fortsatt elendig, treg og problematisk å logge inn i fra tid til annen.
Det er ikke gjort endringer i særlig grad siden den ble lansert og fremstår som svært funksjonsfattig i forhold til andre nettbanker.

Dette er rett og slett pinlig av DnB.

Liker man å bruke app så må man nok velge annen bank enn DnB - det bør man egentlig uansett fordi banken ikke representerer kundenes ønsker på en god måte, har dårlige kundeprogram og høye gebyrer. De ønsker ikke støtte google/apple pay og vil fjerne kontanter. Lista er lang og vond.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bruk nettsiden til mobil da. Sparer litt plass og.

Jeg trenger forsåvidt ikke bruke appen i det hele tatt. Det er bare forventningen til en storbank som rakner litt ;) De lanserte appen med brask og bram, og skapte skyhøye forventninger i forkant, så er den ikke brukenes til det mest elementære engang. Og de som faktisk bruker/er avhengig av appen ofte og raskt må rett og slett finne seg en annen bank.

 

Ser man mot Sbanken så har jo de en fantastisk app i forhold.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...