Gå til innhold

Kina forbyr salg av iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Klarer ikke å ha sympati med Apple her. Ikke har de (Apple) til min viten hjulpet noen ting med CMDA patenter/utvikling.

De oppfører seg ekstremt hyklersk, da de driver med det samme selv. Både med app-store (ingen andre muligheter for app'er) og ved stopping av non-apple reparasjons-butikker.

Se saksøkning av den norske reparasjonsbutikken, og tilsvarendes de har gjort

 

For det første så er AppStore laget slik at det ikke skal bli fullt av søppel slik som på PlayStore. For det andre, nei vent, jeg tror vi starter med det første, så kan du tenke litt over det.

Hvorfor er da AppStore full av søppel??

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Såpass, var noe nytt.. og det står ikke noe om at d er abonnement app før du laster og tar i bruk??

 

Hagbart er nok bare bitter fordi han ikke fikk med seg eller ikke sjekka dette da han lastet ned appen og godtok avtalen. Når det er sagt, så er det diskutabelt uetisk å lage apper som livnærer seg på slike som Hagbart, som ikke gidder eller skjønner at man må lese hvordan betalingsløsning det er på appen før man laster ned og installerer. Det er også diskutabelt uetisk av Apple å godta dem, men er jo vanskelig å skille hva som er hva av slike apper også så lenge de er ‘’legit’’.

 

Hvis du svarer på erfaringene fra en venn må jeg bare beklage Hagbart, ikke noe vondt ment! :)

Lenke til kommentar

 

Om du ønsker Apple bias og android fiendtlige artikler så er Trond Bie hos ITavisen din rette mann

Mener at alle artikler burde være nøytrale og objektive.

 

Når man kan vrenge på at Qualcomm ønsker seg en iPhone boikott, til at Kina forbyr iPhone, da er det ganske dårlig og amatørmessig journalistikk.

Apple, Intel og Nvidia er vel dei gode gutane i boka di? Reknar med at AMD og Android-produsentar er dei slemme.

Lenke til kommentar

Apple, Intel og Nvidia er vel dei gode gutane i boka di? Reknar med at AMD og Android-produsentar er dei slemme.

Hva jeg kjøper har strengt tatt ingenting med at artikler burde være objektive. Snakk om avsporing og stereotypi.

 

Jeg kjøper det som gir meg best ytelse, jeg ser ikke på noen selskaper som slemme eller onde. Det er kun barnslig og urimelig. Jeg må få lov å bruke penger på det jeg mener gir best ytelse uten at du eller andre skal sette meg i bås.

Endret av Emile the rat
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...