Gå til innhold

Nettbrett til spilling


asjstian

Anbefalte innlegg

Har nylig solgt mitt aldrende Xperia z4 nettbrett, resten av familien sitter med iPads 2018 modell, bortsett fra minsta som har arvet ett NVIDIA shield fra meg..

Går stort sett i pubg mobile og film.

Merker jo at iPad er overlegen i spilling, det ser langt bedre ut der enn på z4 og shield

 

Eneste er jo at jeg vet jeg kommer til og savne mulighet til å customize slik jeg vil på iPad (launcher, widgets, keyboard, definere actions, bruke nvidia gamestream app osv,osv)..

 

Finnes det en reell Android utfordrer til iPad 2018 til noenlunde samme pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har salget av nettbrett falt noe siste to år, og det er ikke så mange gode Androidvarianter i "luksussegmentet". Altså med kraftig grafikkløsning for spill.

Samsung tab s4 er vel omtrent eneste alternativ. Kr 7500, ofte får du med tastatur og annet på kampanjer på denne, så sjekk det der du handler.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar

Til den prisen blir det nok til at jeg svelger noen kameler og går for noe som er kraftig men uten samme mulighet til å tilpasse, altså iPad. Blir for mye og legge i ett nettbrett som er tenkt til underholdning.

 

Har personlig alltid likt nettbrett, veldig synd det ser ut til å dø ut litt i Android leiren. Finnes jo flust av enkle, men blir for choppy til tider. Så er det jo oppdatering da, 2-3 år så får du ikke lenger oppdatert

Lenke til kommentar

Er nok som jeg visste på forhånd, men måtte høre.

iPad 2018 er ganske rå på pubg, og sikkert flere spill. Den overgås vel kun av årets nyeste iPad pro, og iPad pro 2017 modell med A10x chip. iPad 2018 har A10.

Synd, skulle virkelig ønske at det fantes tilsvarende Android pad til 3500 KR.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...