buskmann Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Skulle hatt med meg en krysset TP-kabel hjem på juleferie i morgen ettermiddag. Hadde det ikke vært for tjue meter kø på Komplett her i Trondheim, så skulle jeg kjøpt den der. Det er ikke angitt f.eks. på Elkjøps nettsider om de har sånn kabel. Eller er det andre butikker i Trondheim man kan prøve?
Lch Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 20m kø? Stikk nedom tidlig, ****** ikke et menneske der nede da. Var faktisk innom her om dagen, rundt kl 1700, stod 2 min i kø, jeg forstod ingenting. Telebutikkene har kanskje, Spaceworld også muligens? Er det mennesker på Omega-kjelleren kan du mekke din egen i løpet av et par minutter.
rottert Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 c olson, biltema, telebutikken osv osv osv
Lch Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 Ja, herregewd, Clas har selvfølgelig krysset tp. *klaske panne*
EG-s Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 ja, clas på solsiden, city syd, biltema, elkjøp på tiller og kbs senteret
a|ien Skrevet 19. desember 2003 Skrevet 19. desember 2003 Obs Bygg! har.. vi sleger vertfall d her i Haugesund =)
buskmann Skrevet 19. desember 2003 Forfatter Skrevet 19. desember 2003 Takker. Tenker jeg prøver Clas Ohlson jeg, de har i følge nettsidene, siden jeg er lite lysten på en sykkeltur opp til Biltema på Heimdal.
Fredrik Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 elkjøp har. til cirka 299,- Biltema: 98,-
AMD-guru #1 Skrevet 21. desember 2003 Skrevet 21. desember 2003 Ja, herregewd, Clas har selvfølgelig krysset tp.*klaske panne* men der er det iallefall 20 METER med kø...
unwill Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 Ja, herregewd, Clas har selvfølgelig krysset tp.*klaske panne* men der er det iallefall 20 METER med kø... Tviler, og selv om de har det så går iallefall køen mye raskere der. Class Ohlsen: bip bip bip... 99 kr... neste! Komplett: - Skal ha en Seagate 160 GB S-ATA HD og en S-ATA strømkabel - La meg sjekke... hmm... har desverre ikke Harddisken på lageret - Hvilken har du på lager da? - La meg sjekke... vel, vi har en WD 120 GB og en 250 GB... - Og de koster - Et tusen of 4 for 120 GB og to tusen to hundre to og åtti for den 250 GB. - Ok, da tar jeg den til 120 GB. - *går bak*, nei den er vi desverre også tomt for. bla bla bla betale.. Ok, neste kunde...
Sozinho Skrevet 23. desember 2003 Skrevet 23. desember 2003 (endret) <ironi> ... må ta med Elkjøp og da, når du først er i gang 1. Gå inn i butikken 2. Stå i kø for kølapp maskinen 3. Trekke kølapp, oh bare 156 foran deg 4. For T = 0 to 5000 : VENT : Next T 5. Endelig din tur... 6. Krysset TP kabel ? Hva er det ? Hm, vent skal jeg sjekke 7. For T = 0 to 1000 : VENT : Next T 8. Selger kommer tilbake med en pose med en vanlig tp kabel i 9. Selger mener den er krysset for den er annen farge enn den andre 10. Retry, Fail or Abort ? </ironi> (og ja, jeg er litt for overtrøtt midt på natten til lille julaften, burde vært i seng for lenge siden og NEI det var ikkeno direkte angrep på noen som er flink og jobber seg ihjel på elkjøp nå i julen.. dere er tøffe som holder ut ) Endret 23. desember 2003 av Sozinho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå