Gå til innhold

Hvor er julekalender dag 19?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er tydelig at noe er gale ja..lurer på når det er tid for og bli beskymret for HW.no folka :ermm:

Ja, må nesten ringe 110/112/113 for å etterlyse dem. Håper ikkenoe alvorlig har skjedd :ermm:

Sikkert bare p0rr eller noe sånnt tenker jeg :thumbup:

Skrevet
er tydelig at noe er gale ja..lurer på når det er tid for og bli beskymret for HW.no folka :ermm:

Ja, må nesten ringe 110/112/113 for å etterlyse dem. Håper ikkenoe alvorlig har skjedd :ermm:

Sikkert bare p0rr eller noe sånnt tenker jeg :thumbup:

skulle ikke du dusje?

Skrevet

ikke så rart.. ventet her godt over en time, og SÅ gøy er det ikke.. Har jobbet litt imellomtiden jeg men.. kjørt noen sentrifuger og sånn..

Den dukker nok ikke opp før i morgen når folka dukker opp..

Skrevet
HVA!?!?

Jeg trykte refresh og det var ingen nye posts!  :wow:  :wow:

gjør det samme... huff, folk må ha gitt opp

Neste så jeg trodde alle leste HW.no's Julekalender tilbudet for 19. Desember ett lite øyeblikk. ;)

Skrevet

Hva skjer her da? Hvorfor er det så mange som poster?

Btw. JEg venter fortsatt, håper det er 5.1 Høytaler system denne gangen. Har jo ikke kommet noen gang :(

Skrevet

Men trur vel vi nå med stor sikkerhat kan si at den karn som skule legge ut dette tilbudet har sovnet hen........

Kommer nok i morgen...

Men får vi da de ekstra timene til å vurdere tilbudet?

Eller kanksje vi får et bonustilbud?

Skrevet
vel dette er jo faktisk litt dårlig av hw.no... nå minskes jo tiden på tilbudet? synes de skal holde tiden :)

HW.no's Julekalender tilbud for 18. Desember var visstnok ute allerede 22:30 den 17. Desember.

Litt tidlig ute, så de må kompansere. Altså må vi vente i 15 min til, minst. :no:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...