Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] "Studietur/-opphold" for 16-åring - utgiftsfordeling


Anbefalte innlegg

(Gjør oppmerksom på at denne saken nå er ferdig avgjort)

 

Innlegget gjaldt opprinnelig hva som var rimelig fordeling av kostnader forutsatt at eldste - avgangeelev - takket ja til kort “studieopphold” ved utenlandsk skole og i den anledning bl a besøke av Auschwitz-leirene. 

 

Som det ses av nedenforstående var det -  til tross for at slike turer burde være aktuelt nok tema også i norske skoler og til tross for at innlegget når dette skrives var lest 161 ganger i løpet av drøyt fire døgn - presis ingen av diskusjon.nos medlemmer som maktet/ville/våget/gadd ha noen mening om saken, Akkurat det gir meg noen tanker jeg ikke skal kommentere nærmere i denne sammenhengen enn nevne deres eksistens. . 

 

Uansett: Hvilke konkrete kostnader vi tar i forbindelse med dette er nå avgjort for vår del. Imorgen tar vi diskusjonen med gutten basert på den avgjørelsenog så blir evt studieopphold/reise en sak han avgjør ut fra det. Av den grunn er videre innspill nå uten verdi, saken må anses som ferdig avgjort og selv har jeg forlatt tråden. 
Endret av *NORGE*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Og da var denne saken avgjort for vår del. Forlater nå tråden, takker for den helt suverene bistand forumets medlemmer - helt særlig de som lest tråden - har gitt og konstaterer (igjen) at egen løsning er beste løsning. 

 

 

Hvis tonen i det opprinnelige innlegget ditt var like fiendtlig som den er nå, ser jeg hvorfor ingen orket å skrive et svar.

 

Uansett kom du til slutt frem til rett svar selv. Ulike familier er forskjellige, har forskjellig økonomi og verdsetter blant annet barnas utenlandserfaringer ulikt. Egen løsning er derfor beste løsning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...