Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT - 4 mbit i helgen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe når Telenor kommer med tilbud om å betale extra for å minke på ulempene med deres, så øker ngt alle fordelen med sine linjer uten en eneste ulempe. I tillegg kan du betale extra for å øke fordelene.

Dette er bare så konge.

 

Syns jeg leste noe på dette forumet om en som ettersøkte en slikt produkt for ikke så lenge siden. Vel her har du det.

 

Hvilken ISP kan gi 1 mb linje til 398,- i mnd og mulighet til å øke denne til 4 mb når det måtte passe han i korte perioder av gangen. Og alt dette uten en eneste begrensing.

 

 

En mere fleksibel ISP skal du lete lenge etter.

STÅ PÅ NGT dere ruler.

Lenke til kommentar
Dette er dyrt da.98 kr for 4Mibt linje bare for en dag.I svergie får man 10Mbit linje pr mnd for 98kr :blush:

Ja, Sverige er Sverige. Der har dem et helt annet konkuranse tilbud på bredbånd enn det vi har Norge.

 

Det er en grei pris i forhold det vi har å velge mellom i Norge.

 

Bredbåndsfabrikken leverer 10mbps/10mbps til 398,- i Norge, men dem har stoppa å bygge ut. Dessuten gjelder dette kun i leiligheter der et borrettslag/sameie går sammen om å bestille Bredbåndfabrikken. Bredbåndsfabrikken er eid av Bredbandsbolaget i Sverige.

Lenke til kommentar

:devil::devil: ARGH.. seff kan man ikke bestille sånt når man har Delta 3000 .... hvorfor skal det lønne seg minst og betale mest ? :wow::wow:

 

Ikke får en noe hastighetsøking i julegave.. ikke får en lov å engang TESTE 4 mbit i helga .. w00t ?

 

Quote nextgentel sin side :

 

Quattro er tilgjengelig for privatkunder med

 

ADSL Bravo 1000

ADSL Charlie 1500

ADSL Delta 2000

 

Ok .. så fordi jeg har Delta 3000 til 949,- i mnd (løpende ) så får jeg ikke lov å teste 4 mbit .. greit .. takk for den :p

Lenke til kommentar

Åhh! dette er så sweet! *kose og klemme på NGT*

 

Såvidt jeg har forstått så får jeg 4mbit i helgen gratis, right? Så må man betale etter det.

Btw snowdog, du må ha sabla bra linjekvalitet. Har aldri hørt om noen som får SÅ mye bedre hastighet enn de skal ha (jeg får oppunder 1,1mbit, skulle hadd 1,0)

Lenke til kommentar

Det er klart de må rette opp inntrykket etter en heller dårlig TV2 hjelper deg sending......

Skulle gjerne hatt linjen demmes jeg, men :no: de leverer ikke i det området jeg bor.

 

Edit: Men om dette kan forsvare den dårlige kundeservicen gjennstår jo å se.

 

En liten tanke: Et firma som sliter med dårlig kundeservice med den kundemassen de har i dag, hvordan kan man da bli bedre på dette område når man får flere kunder, som de sikkert gjør ved å kjøre ut sånne profileringer??

Endret av Pcdude
Lenke til kommentar
loomy, de ar satt opp. Har du bravo skal du nå ha drøye 1,2mbps effektivt. Sjekk modemet ditt.

Hvilket brukernavn/passord er det man skal bruke? Har aldri fått med meg det systemet de bruekr. Nøyer meg med admin og egendefinert brukernavn til modemet mitt jeg...

Brukerid har første bokstav av fornavn og 5-6 bokstaver av etternavn

Lenke til kommentar

Ja - ja nedtur:

 

 

I forbindelse med din bestilling av Quattro Weekend gratis har vi gjennomført en kvalitetstest av din bredbåndslinje.

Resultatet av denne testen viser beklageligvis at kvaliteten ikke tilfredsstiller våre krav til levering av Quattro-produkter.

Din Quattro bestilling er derfor kansellert.

------------------------------------------------------------------

 

De kunne jo ha gitt en opsjon til kunde å godta lavere hastighet og ikke bare kansellere bestilling tvert!

Lenke til kommentar

*venter på testen*

 

I sommer hadde de jo samme noe av det samme...4 mbit i hele sommer for 698 eller noe...

 

Da fikk jeg full hastighet...så da er det bare å vente :D

 

edit:

 

WOOHOO!!

 

Linjesjekk fullført - klargjør bestilling

 

:green::green:

 

litt rart egentlig...da jeg skulle bestille charlie for 1,5 år siden så sa de at jeg kanskje var for langt unna sentralen og at de ikke kunne garantere hastigheten...

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...