Gå til innhold

Hva skal man kjøpe da?


Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Har faktisk ikke somla meg til å kjøpe noe ennå. OnePlus 6T falt bort da jeg så kvaliteten på videoopptak som var skrekkelig. Rart at de kan ha så dårlig kvalitet i 2018. Selv om annet ved telefonen sikkert er bra, så er det en dealbreaker for meg.

 

Mate 20 Pro er uaktuell da jeg har masse Micro SD kort jeg vil fortsette å bruke. Og ettersom dette Nanogreiene de skal bruke sannsynligvis forsvinner av seg selv etter hvert.

 

Batterimessig er vel P20 den beste av alternativene mine. Men jeg vil jo gjerne ha et bra videokamera også da.

 

Kanskje jeg må vente å se hva som dukker opp etter jul.

Lenke til kommentar

Filmer ikke like bra som XR nei, så om det er veldig viktig og du takler IOS og 4000kr ekstra (128GB) så burde den være kandidat.

 

@bbios Galaxy S9+ er en fantastisk telefon på alle måter untatt software. Her vinner Oneplus soleklart.

 

Men noen liker Samsung også så annbefaler at du prøver litt. Selv takler jeg ikke Bixby, Samsung store s-note, knox og alt annet Samsung fyller telefonene med.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

@bbios Galaxy S9+ er en fantastisk telefon på alle måter untatt software. Her vinner Oneplus soleklart.

 

Men noen liker Samsung også så annbefaler at du prøver litt. Selv takler jeg ikke Bixby, Samsung store s-note, knox og alt annet Samsung fyller telefonene med.

Eneste erfaring i lengre periode med Android er Samsung (S3) Ik god erfaring, holdt ut i 3 mnd. ellers tukla litt med S4-5-6edge. Og nå vært litt innom S9, likte kameraet på den, men ik brukt nok til å se om æ liker resten ?

Lenke til kommentar

Eneste erfaring i lengre periode med Android er Samsung (S3) Ik god erfaring, holdt ut i 3 mnd. ellers tukla litt med S4-5-6edge. Og nå vært litt innom S9, likte kameraet på den, men ik brukt nok til å se om æ liker resten

 

Finnes bøttevis av videoer som sammenligner. Det er i grunn to veldig forsjellige telefoner.

Er jo nesten dobbel pris på Note 9 også.

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Endte opp med å ta frem den gamle iPhone 7 som lå i skuffen. Resatte den, fikk tydeligvis vekk en app som sugde batteri, for nå funker den som bare det. Og batteritiden er fin som bare det. Kameraet er også bra synes jeg, så da dropper jeg nykjøp.

 

Det er jo tross alt ikke noe nytt under mobilsolen siden iPhone 7 uansett dersom man ser bort fra tynnere rammer.

 

Denne får holde et år eller to til tenker jeg. Faktisk kjempefonøyd med den slik den funker nå.

Lenke til kommentar

Endte opp med å ta frem den gamle iPhone 7 som lå i skuffen. Resatte den, fikk tydeligvis vekk en app som sugde batteri, for nå funker den som bare det. Og batteritiden er fin som bare det. Kameraet er også bra synes jeg, så da dropper jeg nykjøp.

 

Det er jo tross alt ikke noe nytt under mobilsolen siden iPhone 7 uansett dersom man ser bort fra tynnere rammer.

 

Denne får holde et år eller to til tenker jeg. Faktisk kjempefonøyd med den slik den funker nå.

Ik dårlig valg igrunn , sparer masse :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hvis du ikke absolutt må ha en av årets telefoner kan du se på LG V30. Den har et bra kamera, og har vel den beste lyden av alle telefoner i salg i dag. Siden den kom for et år siden har prisene blitt meget gode.

 

https://www.tek.no/artikler/test-lg-v30/409067

 

LG V30 har et bra kamera for foto, men det faller helt igjennom når det gjelder video dessverre. Uskarpt og hakkete er dessverre gjennomgående når det gjelder videoopptak på LG telefoner. Prøvde meg på G7 og det var nedtur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Når det kommer til video, så er vel iPhone jevnt over meget bra. Hvis du heller ikke har preferanser om hvilket OS du vil ha, så er det jo gode telefoner. Pris er en annen sak.

Endte opp med å ta frem en aldrende iPhone 7 fra skuffen. Til nå er jeg faktisk imponert over hvor bra den er. Tenk at en såpass gammel telefon skal være bedre enn stort sett alt annet jeg har prøvd. Og i tillegg lå den jo bare der og samlet støv.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...