Gå til innhold

Danskene prøver ut selvkjørende varelevering - i seks kilometer i timen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser for meg pizza levering. Disse må jo ha eget veinett. Ringer de på døra når de er fremme?

 

Skulle ønske de hadde utviklet noe som kunne brukes i Norge. Å gå rundt i butikker å leite etter varer er den største tidstyvene som finnes. At vi har tusenvis av folk som bekjenner butikker som stort sett er tomme i arbeidstiden er også galskap.

 

All matvarehandel burde vert via nettbutikker og kjørt på plas av roboter.

Lenke til kommentar

Man kunne hatt en app der man skrev inn hva man skulle ha, og så tegnet den automatisk opp en optimal rute igjennom butikken, med markeringer der varene er.

Det er prøvd. I en periode hadde vi kun en bil. Da måtte kona skrive handlelapper som fulgte butikken. Det gikk bra inntil varene byttet plass. Da bytta jeg butikk.( og kjøpte konebil)

Lenke til kommentar

Ser for meg pizza levering. Disse må jo ha eget veinett. Ringer de på døra når de er fremme?

 

Skulle ønske de hadde utviklet noe som kunne brukes i Norge. Å gå rundt i butikker å leite etter varer er den største tidstyvene som finnes. At vi har tusenvis av folk som bekjenner butikker som stort sett er tomme i arbeidstiden er også galskap.

 

All matvarehandel burde vert via nettbutikker og kjørt på plas av roboter.

 

Jeg har ikke testet det selv, men hos Meny og Kolonial kan man bestille varer på nett og hente varene ferdig pakket på butikken eller et hentepunkt. Eventuelt få varene kjørt hjem til døren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...