Gå til innhold

Skjermkort på Blakk Friday


niqen

Anbefalte innlegg

Ja, Black Friday, ikke langt unna nå.

 

Hva kan man forvente å se av rabatt på

diverse skjermkort mon tro?

 

Avventer innkjøp av 1080 Ti grunnet kun en snau

måned igjen.. ser det ligger et par ute på komplett / Dustin for litt over 7 laken.

Ikke dårlig dette, men dog, kan vel kjøpes rimeligere i slutten av neste mnd?!

 

Bestemt meg for ikke å kjøpe brukt, gjensalgsverdi, katta i sekken og den slags.. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

2070 og 1080 Ti varierer veldig i pris. Skal en vente eller fyre løs nå..

Veldig usikker, kronen er unaturlig lav mener mange.. En kraftigere krone vil drastisk senke prisen på skjermkort..  Men om den blir svakere igjen vil jo det motsatte skje..  Ellers er det jo ofte naturlig at skjermkortene vil gå ned i pris en liten periode etter lansering.. Men her konkurer nvidia med seg selv, og har bare lansert nye skjermkort som en topp av de eldre kortetene, ikke en erstatning på en måte.. Så personlig er jeg veldig usikker på hvordan prisene vil utvikle seg de nærmeste måndene..

Endret av Krozmar
Lenke til kommentar

GTX 1080 TI vil neppe gå så lav som bruktmarkedet 5500 kr har jeg vanskeligheter å tro.

Så er nok bare å handle brukt skjermkort.

 

Skal du kjøpe ny pc eller noe annet muligens black friday er noe?

Taaakk for inputs folkens.

 

LMH1, PC er basically kjøpt inn i deler. Alt ligger i esker og venter. Mangler mus, tastatur og nettverkskort (ikke tilgang på kabel akkurat nå). Har et 760 kort fra en kompis som kan fungere som substitutt frem til neste måned om jeg velger å gå for skjermkort da. Men om det er noen gode tilbud, det gjenstår å se. ?

 

Budsjettet tillater enten skjermkort nå, eller mus, tastatur og nettverkskort. Trenger disse mer for å få ting i gang, men samtidig blir det kanskje litt antiklimaks å kjøre spill på et 760 kort da resten av maskinen består av langt bedre komponenter ?? dilemma, om du vil.

 

7200 for et 1080 Ti (zotac amp) er vel strengt tatt ikke så ille.. ikke lett altså. Hadde jeg med stor sikkerhet visst at 1080 Ti ville ende opp med en saftig rabatt på black friday hadde jeg ventet en måned og prioritert mus, tastatur og nettverkskort nå.

 

Blir veldig spennende å se hva slags rabatter en får om en måned, og på hva! Som sagt though, mangler 1080 Ti, mus, tastatur og nettverkskort. Ikke like lett å prioritere bare, dessverre. ??

Endret av niqen
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...