buskmann Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 (endret) Bruttern ønsker seg en USB-nøkkel til jul. Jeg bæsjer vel ikke på leggen hvis jeg kjøper en sånn som går under navnet Pen Drive på komplett? Endret 17. desember 2003 av buskmann
Musty Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 skulle da ikke tro det... selv syntes jeg denne er helt genial, men husker ikke hvor man får tak i den. Min bror og min far har sånn. Synd det bare er usb1, men likevel, den er jo mindre enn en halv tommelfinger..
rvenes Skrevet 17. desember 2003 Skrevet 17. desember 2003 Bruttern din er vel ikkje hissig på forumet her vel? Ser du har noken innlegg her... heh... dumt og avsløre julegavene på web'n
buskmann Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Skrevet 17. desember 2003 Tviler på at bruttern er noe på forumet her. Uansett vet han ikke brukernavnet mitt.
MrLee Skrevet 18. desember 2003 Skrevet 18. desember 2003 (endret) musty: wow den var liten ja! menneh, usb "nøkkel"? mener ikke sånn autentiserings dings med minne også da? sannsynligvis ikke husk å kjøpe en USB2 versjon...128MB over USB1.1 er treeeigt nok som det er Endret 18. desember 2003 av MrLee
buskmann Skrevet 18. desember 2003 Forfatter Skrevet 18. desember 2003 Er det USB 2 på en to år gammel bærbar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå