Gå til innhold

Power = ikke på lager


Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Blir oppgitt når jeg leser på Prisguide.no og finner et godt tilbud, men det viser seg å være Power som har tilbudet. Omtrent uten unntak er tilbudet for godt til å være sant. Jeg klikker på tilbudet og kommer til informasjonen som forteller meg at varen er ikke på lager. De har visst en i en butikk i Hønefoss, så dersom jeg bor i nærheten, så kanskje jeg kan få tak i den. Jeg sier kanskje, fordi sist jeg bestilte noe fra Power dro jeg til Oslo for å hente varen, men fikk ikke lov. Fordi det visstnok var en feil i annonsen på nettet.

 

Så siden Power aldri har tilbudsvarer på lager, og ikke lar deg kjøpe i butikk heller, da lurer jeg på hva slags lager Power egentlig har. Er det en postboks med plass til 2 brødskiver? Og hva brukes det til? For de har jo ikke varer på lager.

 

Hvordan kan en bedrift holde sine kunder for narr på denne måten? Det kan ikke være en holdbar praksis i lengden? Så jeg spår en snarlig konkurs for Power basert på mine erfaringer med dem.

 

Jeg kan umulig være den eneste som opplever dem på denne måten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror også power,netonnet og deal lever et farlig liv, muligens de kan holde på i noen år, men på sikt blir de nok kjøpt opp av noen andre, så kanskje du burde være glad for du ikke kjøper der, blir det nytt navn og nye eiere mister man reklamasjonen mot de og må ta det med produsentene som ikke følger norsk kjøpslov da de ofte er i utlandet.

 

Elkjøp driver også med lokketilbud ha noen varer til lav pris i håp folk skal tro elkjøp er billigst å bli rådet å kjøpe dyrere produkter som ikke er så godt kjøp, så sjekk prisene før du handler.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt/reservert på tilbud hos Power flere ganger, og jeg har alltid fått varen når de har sendt e-post om at den er klar for henting. I jula kjøpte jeg også fra nettsiden og fikk pakka sendt til butikken på Hønefoss, siden jeg hadde planer om å kjøre forbi der senere. Aldri vært noe problem.

Endret av nightowl
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Sony telefonen du hadde i tankene?

Det var siste opplevelsen ja. Men dette skjer jo stort sett hver eneste gang. Med mindre det er et dårlig tilbud. Da har de som regel på lager.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg har kjøpt/reservert på tilbud hos Power flere ganger, og jeg har alltid fått varen når de har sendt e-post om at den er klar for henting. I jula kjøpte jeg også fra nettsiden og fikk pakka sendt til butikken på Hønefoss, siden jeg hadde planer om å kjøre forbi der senere. Aldri vært noe problem.

Du får jo ikke kjøpt eller reservert på nett dersom varen ikke er på lager. Da må man til fysisk butikk, og ikke alle bor slik at de kan besøke en slik. Så derfor er en fungerende nettbutikk viktig.

Lenke til kommentar

Blir oppgitt når jeg leser på Prisguide.no og finner et godt tilbud, men det viser seg å være Power som har tilbudet. Omtrent uten unntak er tilbudet for godt til å være sant. Jeg klikker på tilbudet og kommer til informasjonen som forteller meg at varen er ikke på lager. De har visst en i en butikk i Hønefoss, så dersom jeg bor i nærheten, så kanskje jeg kan få tak i den.

Du burde kanskje rette den kritikken mot prisguide.no også. På power.no står det om det er på nettlager, i mange butikker eller om bare 1 butikk har igjen. Det klarer ikke prisguide.no å skille. Dette kan være et problem når man sammelikner rene nettbutikker med ett lager med en kjede med over 100 butikker hvor kanskje 1 eller noen få har igjen fra et tidligere tilbud til en hyggelig pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Du burde kanskje rette den kritikken mot prisguide.no også. På power.no står det om det er på nettlager, i mange butikker eller om bare 1 butikk har igjen. Det klarer ikke prisguide.no å skille. Dette kan være et problem når man sammelikner rene nettbutikker med ett lager med en kjede med over 100 butikker hvor kanskje 1 eller noen få har igjen fra et tidligere tilbud til en hyggelig pris.

faktisk så klarer prisguiden ofte å fortelle at varen kun er på lager i en butikk. Men det er jo gjennomgående selv på Power sine egne websider at dersom noe er på tilbud, så er den også utilgjengelig nesten uten unntak. Men Prisguiden ville gjort meg ennstor tjeneste dersom de rett og slett ikke tok med tilbud fra Power.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+6132

Det er ikke alltid at "på lager" hjelper heller. Prøvde meg på "Klikk og hent" hos Elkjøp. Men da jeg kom til butikken hadde de slettet ordren min og solgt produktet til noen andre...  

 

Skal sies at saken "løste seg" ved at de bestilte opp et nytt produkt. 

Har opplevd akkurat det samme hos Elkjøp. Ikke fikk jeg bestilt på nytt heller fordi radioen var utgått av sortimentet. Ikke fikk jeg tilbud om tilsvarende produkt til samme pris. Veldig skuffende og gikk å handlet hos Power istedet. Det skal sies at uken etter sto nok en ny pall med radioen jeg hadde bestilt i butikken, jævla kødder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...