Gå til innhold

Ny iPhones har problemer


Anbefalte innlegg

Erm for meg fremstår tek.no og den norske teknologipressen som svært rask til å lage artikler om problemer hos andre enn Apple men motsatt når det er problemer hos Apple. Det er mulig jeg ser det jeg vil se, men jeg ble genuint overrasket over at denne artikkelen var på forsiden til tek.no.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tim Kukk på itavisen skriver: Helt alvorlig folkens. På innstillinger under Face Id og kode er det et valg om hvorvidt man tillater tilkobling via usb etter en times inaktivitet. Står denne slått av må man aktivere telefonen før tilkoblinger blir aktive.

#skullegjortresearch

 

Funka for meg etter dette.

Lenke til kommentar

Det er pga sikkerthets systemet som skal stoppe produkter som dette fra å brut force iphonen din (selges som regel kun til politi, men men)

graykey-jpg.jpg

 

Regner med at de klarer å fikse denne buggen i en ny oppdatering. Iphone er i det minste ganske hyppige på oppdateringer i motsetning til android (spesielt eldre modeller)

 

I mellomtiden kan du skru av sikkerhetsfunksjonen....Med mindre du frykter at politiet er på nakken din og kommer til å ransake leiligheten din før neste oppdatering er ute.

Lenke til kommentar

"Nye iPhones" burde det stått da (ikke ny iPhones).
 
Og overskriften gjelder bare én telefon, noe som forvirrer ytterligere.

iPhone Xs vil ikke lade skikkelig

 
Selvsagt kaller jeg det iPhone-er. I dette tilfellet ville jeg ha skrevet "To nye iPhone-modeller lader ikke skikkelig". Eller rett og slett "iPhone Xs-modellene lader ikke skikkelig". Men da får de jo ingen klikk på artikkelen.
 
At det er viljen det står på (vil ikke lade), virker også merkelig.

Nei:

Det er bare litt over en uke siden salgsstart for tidenes dyreste iPhones og

Ja:

Det er bare litt over en uke siden salgsstart for tidenes dyreste iPhone-modeller og

Nei:

Mens vi i Tek.no ikke har opplevd ladeproblem med noen av våre to testeksemplarer har Youtube-kanalen «Unbox Therapy» hentet inn en rekke nye iPhones for å sjekke status.

Ja:

hentet inn en rekke nye iPhone-enheter for å sjekke status.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...