Gå til innhold

Tidligere Google-sjef tror internett kommer til å bli splittet i to


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om jeg hadde havnet i koma i 2006 og våknet nå, ville jeg ment at internett var totalt ødelagt.

Men når det skjer gradvis så er det ingen som merker det.

 

Få bort alle slags reguleringer. Det skal være 100% fritt fram for alt. Ingen rekkefølge av ener og nuller skal være ulovlig.

Internet skal være en fri entitet som ingen kan regjere over.

Personvern er en barnslig fantasi.

 

Dette er sikkert et telefonummer: 40629348. Oi oi nå er det lagret i databasen, best å rope på GDPR-politiet.

Endret av Edgelord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Om jeg hadde havnet i koma i 2006 og våknet nå, ville jeg ment at internett var totalt ødelagt.

Men når det skjer gradvis så er det ingen som merker det.

Internett ble fucka så snart massene meldte seg på siden det seff. gir interesse fra politikere som ønsker å kontrollere folket. Videre har en kommerse interesser med godt fotfeste i eksisterende geografisk oppdeling av verden. Nettet passer også dårlig for lov og orden folket som kontrollerer nasjonale/regionale lovforordinger.

 

Alle grupperingene har jo naturligvis angst for samtlige endringer som kan implisere tap av inntekt eller makt. Så greia blir å presse det etablerte inn i nettet for å forhindre at nettet samler verden.

 

Personvern er en barnslig fantasi.

Nah, vern av personlig informasjon er en grei ting, men det kunne vært spikra helt uten å tenke spesielt på internett. Det er bare å få til en internasjonal lov som forteller hva en har lov å arkivere om alle idioter som gir fra seg slik info.

 

Det er den gammeldagse geografisk oppdelte tankegangen i politikk, handel og lovverk som forpester alt.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Pest eller kolera. Hvorfor ikke danne et Europeisk internett basert på våre verdier i stedet for å bare henge seg på disse to tvilomme regimene?

Så lenge USA bruker internett til å underbygge sin alternative virkelighet og forsvare sin terrorisme så forstår jeg godt at de andre vil ha sitt eget internett.

 

Så vi bør lage et eget internett fordi dere ikke liker måten noen bruker det nåværende på?

 

Så hvis dere ikke er tilhengere av et fritt internett, hvordan er dere da annerledes enn disse dere kritiserer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...