Jump to content
AnonymDiskusjon

Blokkert på instagram?

Recommended Posts

Tror noen av mine venner har mulig blokkert meg på instagram, uten at jeg vet hvorfor. Ble litt nysgjerrig på dette da kontoene deres er skjult for meg, og hvorfor de evt har gjort dette. Så jeg søkte opp kontoen via google og der ligger også kontoen skjult eller som at den ikke lenger eksisterer (får bare opp at navnet deres ligger der, når jeg klikker på linken for å gå inn på kontoen deres kommer jeg bare til en sånn "error" side).

Er dette en funksjon i instagram? Altså å skjule brukeren sin? Eller har jeg rett og slett blitt blokkert av noen av mine beste venner... :hmm:  :rofl:

Anonymous poster hash: 6c16b...f03

Nei, hvis du får en feilmelding så har de slettet kontoen sin. Hvis du ikke har tilgang så sier beskjeden at «profilen er privat» eller noe i den dur.

• Like 1

Tror noen av mine venner har mulig blokkert meg på instagram, uten at jeg vet hvorfor. Ble litt nysgjerrig på dette da kontoene deres er skjult for meg, og hvorfor de evt har gjort dette. Så jeg søkte opp kontoen via google og der ligger også kontoen skjult eller som at den ikke lenger eksisterer (får bare opp at navnet deres ligger der, når jeg klikker på linken for å gå inn på kontoen deres kommer jeg bare til en sånn "error" side).

Er dette en funksjon i instagram? Altså å skjule brukeren sin? Eller har jeg rett og slett blitt blokkert av noen av mine beste venner... :hmm:  :rofl:

Kontoen er antakelig helt stengt. Kanskje de ikke vil ha noe med Facebook å gjøre?

Bryr meg ikke så fryktelig mye i grunn, ble bare nysgjerrig. Så om jeg er blokkert, hvordan har det seg da at om det via pc og google søker opp brukernavnet og går inn på IGsiden deres, så får jeg bare opp "beklager, men denne siden er ikke tilgjengelig"?