Gå til innhold

XXLs vennefest - erfaringer?


Anbefalte innlegg

Har handlet for ca. 7 tusen siste uka hos xxl. Og nå ser jeg de skal ha vennefest med 25% rabatt for nyhetsabbonnenter imorgen og tirsdag. Er det bare å dra tilbake til butikken med kvittering og få 25% tilbake på det meste jeg har handlet? Må en ha med fks. Tøy/ting også med merkelapp på eller holder det med kvitteringen? Har hørt/lest at dette har blitt gjort tidligere av andre, og det er jo en del penger å spare hvis det fortsatt er slik.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte sykkel derifra med utstyr for over 8000 for bare to uker siden, så denne føles litt kjip :( Ser jeg kan få sykkelen for 5200 nå.

Verdt å undersøke det samme som jeg prøver på nå da. Er mulig du kan få tilbake mellomlegget.. Er det jeg har hørt av andre fra tidligere hvertfall.
Lenke til kommentar

Meld gjerne i fra hva resultatet blir om du prøver :)

Håper noen som har egenerfaring eller full forståelse for XXLs regelverk rundt dette svarer her. Men hvis ikke skal jeg uansett prøve, bare litt mer brysomt hvis jeg må ta med meg alt tilbake igjen til butikken istedenfor kun kvittering. Men det er jo to ting som uansett er gjeldende her og det er at xxl har 100 dagers åpent kjøp og prisløfte på at de skal matche andres og sin egen pris til og med 30(?) Dager etter kjøp.
Lenke til kommentar

Meld gjerne i fra hva resultatet blir om du prøver :)

Det ordna seg. Fikk 25% tilbakebetalt på alt jeg hadde kjøpt bortsett fra det som var på salg når jeg kjøpte det. Stor tommel opp til xxl i Oslo sentrum :)

Hadde med kvitteringer og tøyet jeg ikke hadde tatt av merkelapp på (i tilfelle det var et kriterie), men det var det ikke. Han som hjalp meg i tøy avdelinga trengte kun å se kvitteringene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...