Gå til innhold

Kamptråd - Champions League 18/19

Snikpellik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne ikke vært mer enig, det blir gøy! Men sjansen er jo betydelig mindre for å gå videre med Barcelona på motsatt halvdel. Men sjanseløse er vi absolutt ikke :)

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Leste nettopp papirversjon av vg. 0 sider om champions league trekningen. 4 sider om Solskjær. Huff.

Skrevet

Leste nettopp papirversjon av vg. 0 sider om champions league trekningen. 4 sider om Solskjær. Huff.

Det må vi jo kunne si at er særdeles hyggelig. Synd for deg da selvsagt. Men det er vel sånn at du ikke visste om trekningen pga dette? :)

• Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Vet jo det meste angående det som står i sporten før det kommer på trykk, vil jo lese likevel. Fint med Solskjær- intervju for 26 gang, men lov å skrive om de resterende sportsnyhetene også.

Blir veldig nisselue. =)

• 4 uker senere...
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Gleder meg jeg. Liverpool uten Robbo grunnet karantene er litt urovekkende, men verre er min attitude foran kampen.

Skrevet

Håper Spurs kan ødelegge Citys kvadruppel-håp. Det hadde vært stas om de kom seg til semifinalen, men da bør de vinne hjemme. Tipper stemninga på den nye stadion blir elektrisk i kveld.

Synd kampene går samtidig, ender vel opp med å prøve å se begge to!

• Liker 1
Skrevet

Det er jo ingen tvil om hvilken av disse kampene som er mest interessant, Spurs på ny stadion i Ultra HD vs Liverpool sin walkover-trekning på Anfield?  

• Liker 4
Skrevet

Det er jo ingen tvil om hvilken av disse kampene som er mest interessant, Spurs på ny stadion i Ultra HD vs Liverpool sin walkover-trekning på Anfield?

Famous last words. ^^

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Milner på vb. Keita i laget, spennende

Skrevet

CC, jeg har Viasat UHD-kanalen via Altibox  :)

Må virkelig si, av alle disse nye og moderne stadionene, så syns jeg Tottenham har gjort mye riktig og må gratulere de med en flott stadion! Digg å se en flunka ny stadion som er intim, bratt og at det ikke er *60m* fra dødlinja til tribunen! Kudos! :D 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...